مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

پخش مستقیم کیک وانیلی اسفنجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدلهای مختلف کیک وانیلی اسفنجیقیمت کیک وانیلی اسفنجی در تبریز

پخش مستقیم کیک وانیلی اسفنجی از سوی تولید کننده این محصول، سبب شده است که قیمت مناسبی داشته و به صورت تازه در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

واحد تولید آن در تبریز، روزانه حجم زیادی از این کیک را در انواع مختلف تولید نموده و آن را به صورت فله ای و بسته بندی، بدون واسطه توزیع می‌کند. گزارشات نشان می‌دهد که پخش کیک اسفنجی هر روز با رونق بالا تری نسبت به روز های گذشته انجام می‌شود.

پخش مستقیم کیک وانیلی اسفنجی

مدلهای مختلف کیک وانیلی اسفنجی

مدلهای مختلف کیک وانیلی اسفنجی کیک اسفنجی وانیلی، در انواع مختلفی تولید می‌شود که همه آن ها بسیار خوشمزه، سالم و مقوی هستند. هر فردی با هر ذائقه ای، بی شک آن را پسند خواهد کرد. اکنون به بررسی انواع آن می‌پردازیم. 

1. یکی از محبوب ترین مدل های این کیک، شکلاتی است. دارای روکشی از کاکائو بوده و بسیار خوشمزه است. این محصول باب میل اغلب کودکان و افرادی که طعم های شیرین را دوست دارند، می‌باشد. برخی از آن ها به شکل مستطیل و بعضی نیز گرد هستند. 

2. بعضی از افراد تمایل زیادی به مزه های شیرین ندارند. خوشبختانه نوعی کیک اسفنجی تولید می‌شود که دارای شیرینی کمی بوده و برای این اشخاص و همچنین افرادی که به دیابت مبتلا هستند، یک گزینه عالی است. این محصول در ردیف کیک های معمولی و ساده قرار می‌گیرد. 

3. یکی دیگر از محصولات محبوب، کیک اسفنجی کشمشی است. ظاهرا مشابه نوع معمولی بوده ولی در میان آن کشمش هایی وجود دارد که طعم آن را لذیذ تر می‌کند. اگر به دنبال یک میان وعده عالی هستید، این نوع را حتما امتحان کنید!.

  4. مدل دیگری از این کیک ها، دارای مغز هایی مثل پسته و فندق هستند. کیک های مغز دار اسفنجی، بسیار مقوی بوده و می‌تواند انرژی زیادی به بدن برساند. این محصول به عنوان یک صبحانه کامل می‌تواند در شما انرژی و نشاط به وجود آورد.

قیمت کیک وانیلی اسفنجی در تبریز

قیمت کیک وانیلی اسفنجی در تبریز قیمت کیک وانیلی اسفنجی در تبریز، تحت تاثیر عوامل مختلفی است، اما به طور کلی نرخ این محصول مقوی در برابر طعم عالی و خواص بی‌نظیری که دارد بسیار مناسب می‌باشد.

میزان تولید و تقاضا، صادرات، قیمت محصولات رقیب، وزن و مدل کیک، مواد به کار رفته در تولید آن، نحوه بسته بندی و کیفیت، مالیات شرکت تولید کننده، از جمله مهمترین مواردی هستند که به طور مستقیم بر نرخ کیک اسفنجی موثر می‌باشند. به عنوان مثال قیمت نوعی از آن که دارای روکش شکلاتی همراه با مغذی جات باشد قطعا از کیک ساده بیشتر خواهد بود.

اگر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید قطعا مشمول تخفیف ویژه هم خواهید شد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *