مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

پخش عمده کلوچه خرمایی اهواز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تهیه بهترین کلوچه خرمایی خانگیفروش کارتنی انواع کلوچه خرمایی اهواز

پخش عمده کلوچه خرمایی اهواز به شکل گسترده توسط مراکز پخش مختلفی در سراسر کشور انجام می گیرد زیرا که این محصول به دلیل طعم عالی و خواص فراوانی که دارد مورد استقبال زیادی شده است و مشتریان بسیاری در نقاط کشور تمام و خرید و تهیه این کوچه دارند. 

پخش عمده کلوچه خرمایی اهواز

تهیه بهترین کلوچه خرمایی خانگی

تهیه بهترین کلوچه خرمایی خانگی تهیه بهترین کلوچه خرمایی خانگی به ساده ترین شکل ممکن پذیر می باشد و افرادی که دوست دارند این خوراکی را به صورت خانگی استفاده از ماده نگهدارنده به صورت طبیعی در منزل خود تهیه کنند ادامه آن همراه باشد. 

برای تهیه کلوچه خرمایی خانگی به یکسری از مواد اولیه نیاز است از جمله مهمترین ماده اولیه برای تهیه محصول کاردستی باید از آن از آرد شیرینی پزی استفاده شود. همچنین به مواد دیگری از جمله شکر وانیل تخم مرغ و زعفران دم کرده روغن مایع مایع خمیر فوری شیر خرما احتیاج است. 

برای درست کردن و پختن کلوچه لازم است که مایه خمیر رو با شیر و شکر مخلوط شود و سپس روی آن بحث تلفن پوشیده شود و مدت ۱۵ دقیقه در همان حالت باقی بماند. ۱۵ دقیقه این خمیر عمل می آید حالا پس از انجام این مرحله باید کمی دیگر از شکر و روغن به خمیر اضافه شود و خوب هم زده شود و در این مرحله کمی روانی را نیز به آن اضافه باید کرد سپس خمیر را بر هم زد تا به صورت یکنواخت و یکدست در بیایید. 

در مرحله بعدی باید این خمیر را کمی به خوبی ورز داده شده است را دوباره با آن پوشانده شود و به مدت نیم تا یک ساعت با زمان داده شود تا خمیر کمی حالت پف شکل پیدا کند. 

آخرین محل خمیر آماده شده را در اندازه های ۷۰ گرمی باید جدا شود و سپس به صورت کاملاً گیرد و داخل آن را با خرمای زاهدی بدون هسته پر شود. 

 در نهایت خمیر های پر شده با چوب خرما و زعفران و زرده تخم مرغ مالیده می شود و سپس درون فر قرار می دهیم تا پس از ۲۵ دقیقه تا نیم ساعت آماده شود. 

فروش کارتنی انواع کلوچه خرمایی اهواز

فروش کارتنی انواع کلوچه خرمایی اهواز فروش کلوچه خرمایی کارتنیف توسط مراکز پخش این محصول انجام می‌شود و بسیاری از مشتریان از جمله افرادی که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت می‌کنند که تمایل دارند تا کلوچه خرمایی اهواز را به صورت عمده با قیمتی استثنایی خریداری کنند.
بدین منظور برای خرید ارزان کلوچه درجه یک می توان از مراکز فروشی اقدام کرد که این نوع کلوچه  را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کنند، زیرا که فروش مستقیم باعث می‌شود که قیمت تمام شده برای مشتریان قیمت ارزان تر باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *