مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

نمایندگی عرضه کلوچه ساده گردویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلوچه ساده گردوییشرکت پخش کلوچه ساده گردویی

کلوچه ساده گردویی می تواند یک میان وعده بسیار مقوی و در عین حال ساده باشد. این محصول به واسطه ترکیبات بسیار غنی و مقوی که دارد، انتخاب مناسبی برای افزایش انرژی جوانان و حتی ورزشکاران است. با توجه به تنوع تولید این محصول از سوی کارخانجات تولیدی به معرفی بهترین نوع و خواص مصرفی آن می پردازیم. همچنین برای خریداران عمده، مراکز نمایندگی عرضه مستقیم را جهت خرید ارزان ارزیابی خواهیم کرد.

نمایندگی عرضه  کلوچه ساده گردویی

مشخصات کلوچه ساده گردویی

مشخصات کلوچه ساده گردویی کلوچه به عنوان یک شیرینی سنتی در استان های مختلف کشور با شیوه های مختلف تولید می شود. با این حال پایه اصلی این محصول آرد گندم، شکر و تخم مرغ است. هر سه ماده اولیه دارای خواص بی نظیری هستند که در روند افزایش رشد عضلات و تقویت استخوان ها نقش مستقیم دارند.
در این بین برای افزایش طعم و خوشمزه گی کلوچه ها از طعم دهنده های گیاهی و مغزیجاتی نظیر پودر نارگیل، بادام، گردو، خرما و … استفاده می کنند. یکی از محبوب ترین این محصولات کلوچه ساده با مغزه گردو است. به این معنی که در ترکیبات آن از طعم دهنده هایی نظیر هل و دارچین استفاده نمی شود. مغز گردو به صورت پودر یا دانه های ریز شده در قسمت وسط کلوچه گذاشته می شود که بافت نرم و بی نظیری به آن می دهد.
گردو طبع گرم و خشکی دارد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج نیز مناسب است. برخی از مزیت های مصرفی انواع کلوچه ساده گردویی به ویژه برای کودکان و نوجوانان عبارتند از:

  • جلوگیری از افزایش وزن در کودکان
  • عدم ابتلا به ناراحتی معده و دستگاه گوارش
  • تاثیر مستقیم در افزایش رشد
  • مناسب برای میان وعده ها به ویژه حین بازی و تمرینات ورزشی
  • جلوگیری از ضعف جسمانی و افت فشار خون

شرکت پخش کلوچه ساده گردویی

شرکت پخش کلوچه ساده گردویی کلوچه گردویی صنعتی معمولاً دو قلو و به شکل دایره ای هستند که در بسته بندی تک نفره عرضه می شوند. قیمت هر کدام از این محصولات نسبتاً یکسان بوده اما کیفیت آنها متناسب با برند شرکت تولیدی متفاوت است. از این رو شناخت بهترین تولید کنندگان کلوچه ساده مغزدار اهمیت زیادی در میزان فروش و جلب رضایت مصرف کنندگان دارد.
در بازار داخلی به علت بالا بودن حجم سفارشات برای خرید این محصول و فعالیت شرکت های صادر کننده در بازارهای جهانی شاهد به وجود آمدن چالش های زیادی برای خریداران عمده هستیم. بدون شک اطمینان از کیفیت کلوچه ساده و امکان خرید مستقیم آن از تامین کننده در گرو شناخت نمایندگی های معتبر است. به همین علت و با هدف رفع محدودیت های خرید عمده، نمایندگان پخش این مرکز به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع کلوچه آماده همکاری با خریداران عمده در سطح کلان هستند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *