مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

نماینده فروش کلوچه زنجبیلی سبزوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بسته بندی مختلف انواع کلوچه زنجبیلیمشتریان ویژه بهترین کلوچه زنجبیلی سبزوار

کلوچه زنجبیلی سبزوار از باکیفیت ترین و خوشمزه ترین کلوچه هایی است که در کشور تولید می شود و با سلیقه افراد مختلف سازگار است؛ برای این که بهترین انواع این کلوچه را با قیمتی مناسب خریداری کنید می توانید از طریق همین مرکز که نماینده فروش آن با کیفیت و قیمت استثنایی می باشد اقدام کنید.نماینده فروش کلوچه زنجبیلی سبزوار

بسته بندی مختلف انواع کلوچه زنجبیلی

بسته بندی مختلف انواع کلوچه زنجبیلی کلوچه های زنجبیلی سبزوار به دو صورت سنتی و صنعتی تولید و در بسته بندی هایی با وزن های مختلف عرضه می شوند؛ این محصول در فصول مختلف سال مشتریان خاص خود را دارد ولی حجم خرید و فروش آن با نزدیک شدن به روزهای نخست سال به بیشترین میزان خود می رسد.

کارگاه های شیرینی پزی که به تولید کلوچه زنجبیلی سبزوار می پردازند، همواره پذیرای مسافرین زیادی هستند که متقاضی خرید این نوع کلوچه به عنوان سوغات می باشند؛ سفارش این محصول به صورت اینترنتی نیز توسط شرکت ها یا عمده فروشان زیادی در سراسر کشور انجام می شود.

رعایت مسائل بهداشتی طی فرآیند تولید کلوچه زنجبیلی و همچنین بسته بندی آن از مهمترین مسائلی است که برای خریداران داخلی و همچنین شرکت های فعال در زمینه صادرات مطرح می باشد؛ علائم استاندارد درج شده روی بسته بندی های این محصول، بیانگر کیفیت بالای آنها می باشد.

توزیع و پخش کلوچه زنجبیلی با کیفیت بالا و با توجه به تقاضای مشتریان صورت می گیرد؛ کشورهای امارات، مالزی و اندونزی از جمله بزرگترین مشتریان عمده کلوچه زنجبیلی ایرانی به شمار می آیند.

مشتریان ویژه بهترین کلوچه زنجبیلی سبزوار

مشتریان ویژه بهترین کلوچه زنجبیلی سبزوار خرید کلوچه زنجبیلی سبزوار به صورت عمده، برای عرضه در بازارهای داخلی یا بین المللی انجام می شود و مشتریان ویژه این محصول که شرکت های فعال در زمینه تجارت و صادرات هستند، خریدهایی در تناژ بالا و برای ارائه به بازارهای بین المللی انجام می دهند.

کلوچه سنتی سبزوار، دارای طبع گرم است و با طعم و عطر بی نظیر خود، گزینه ای فوق العاده برای روزهای سرد سال به حساب می آید و برای افرادی با سنین مختلف، مفید و عالی می باشد.

مواد به کار رفته در تهیه کلوچه زنجبیلی شامل ماست، روغن جامد، آرد سبوس دار، بیکینگ‌ پودر، تخم‌ مرغ، پودر قند، زنجبيل، زردچوبه و دارچين می باشد و از خواص درمانی آن که موجب جلب نظر بسیاری از افراد جامعه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درمان سردرد
  2. تقویت معده
  3. درمان گرفتگی های ناشی از قاعدگی
  4. درمان سرماخوردگی
  5. درمان گلودرد
  6. مؤثر برای تهوع و استفراغ دوران بارداری

با توجه به دسترسی گسترده ی اکثریت افراد جامعه به فضای مجازی، معرفی محصولات و تبلیغ آنها به شکلی آسان و سریع قابل انجام است و این امر در مورد کلوچه زنجبیلی سبزوار نیز به خوبی به چشم می خورد و تعداد مشتریان این محصول به شکل چشمگیری در حال افزایش می باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *