مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

مرکز پخش کیک وانیلی موزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بسته بندی کیک وانیلیتولید کننده کیک وانیلی موزی

کیک ها از خوراکی های پرطرفدار و محبوب هستند. امروزه انواع طعم های کیک تولید و در بسته بندی متنوع وارد بازار می شود. یکی از خوشمزه ترین نوع این خوراکی، کیک وانیلی موزی می باشد. این کیک دارای بافتی نرم و لطیف بوده و از ترکیبات طبیعی تولید شده است. مرکز پخش کیک وانیلی موزی، این محصول را با کیفیت درجه یک و ممتاز به سایر مناطق کشور به صورت غیرحضوری توزیع و ارسال می کند. خرید عمده ی این محصدل بصرفه تر از خرید خرده و جزئی آن خواهد بود. 

مرکز پخش کیک وانیلی موزی

انواع بسته بندی کیک وانیلی

انواع بسته بندی کیک وانیلی بسته بندی کیک وانیلی بسیار متنوع می باشد. این کیک ها بسته به شکل و اندازه ای که دارند بسته بندی می شوند. به طور معمول برای نمونه های کوچکتر بسته بندی پلاستیکی در نظر گرفته می شود.

این بسته بندی ها که با ماشین آلات و دستگاه های مخصوص بسته بندی محصولات غذایی انجام می شود دارای طرح ها و چاپ های متنوع هستند. با توجه به نوع شرکت تولید کننده و برند آن جاپ روی بسته متفاوت خواهد بود.

اما نکته ی مهم این است که همه ی این بسته بندی ها زیر نظر و مورد تایید وزارت بهداشت و استاندارد جهانی است و در خط تولید آنها نیز این موارد رعایت می شود. دوخت بسته بندی در انواع ریلی و دستی می تواند باشد.

انواع کاپ کیک وانیلی نیز وجود دارد که بسته بندی آن نیز در نایلون های مخصوص انجام می شود که از نظر بهداشتی مورد تایید بوده و کیفیت ظاهری مطلوب و مناسبی دارند. 

تولید کننده کیک وانیلی موزی

تولید کننده کیک وانیلی موزی تولید کیک طعم دار در چند سال اخیر بسیار متنوع شده است. این خوراکی فروش بالایی داشته و به همین دلیل تولید آن نیز توسط برترین و بزرگترین تولید کنندگان آن همواره رو به افزایش است. تولید کننده کیک وانیلی موزی این محصول را به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رساند تا دسترسی آن برای همه ی افراد به آسانی فراهم باشد.

کیک وانیلی موزی تازه و خوشمزه را می توانید به صورت عمده سفارش دهید تا از نظر هزبنه برای شما تقریبا نصف قیمت بازار حساب شود. این خوراکی مورد تایید استاندارد بین المللی و نیز وزارت بهداشت می باشد. در تهیه ی این کیک ها از مواد اولیه با مرغوبیت بالا استفاده می شود و کیفیت نهایی محصول تولید شده بسیار بالا است. 

قابلیت ارسال این محصول به تمام نقاط دور و نزدیک کشور وجود دارد و در صورت ثبت سفارش آنلاین و غیرحضوری در کمترین زمان ممکن آماده ی ارسال خواهد بود. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *