مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

مرکز پخش کیک اسفنجی شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتیبررسی قیمت روز کیک اسفنجی شکلاتی

فروشگاه کیک اسفنجی شکلاتی به دلیل داشتن قیمت مناسب انواع کیک و کیفیت بی نظیر آن با طعم و بوی دل پذیرش امروزه یکی از مراکز پخش کیک اسفنجی شکلاتی محسوب می شود. و به طور دائم برای تمامی مصرف کنندگان و خریداران این کیک خوشمزه، آماده خدمت رسانی می باشد.

مرکز پخش کیک اسفنجی شکلاتی

طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی

طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی برای تهیه یک کیک اسفنجی شکلاتی، ما به دو پیمانه آرد سفید، یک و یک چهارم پیمانه شکر، شش عدد تخم مرغ کامل، یک چهارم پیمانه روغن، یک چهارم پیمانه آب، شکلات تخته ای، دو قاشق مربا خوری بکینگ پودر و یک چهارم قاشق مربا خوری وانیل به عنوان مواد پایه و تشکیل دهنده کیک احتیاج داریم.

قبل از مراحل آماده سازی کیک، فر را روشن می نماییم و بر روی دمای مورد نظر تنظیم می کنیم. حال در این مرحله در ظرف مورد نظر آرد سفید را الک کرده تا یکدست شود و پف بهتری به کیک ما دهد. در ظرف دیگر تخم مرغ ها را آماده خواهیم نمود در این مورد سفیده ها را از زرده ها جدا می نماییم. سپس سفیده های تخم مرغ را با همزن برقی خوب هم می زنیم تا مایع یکدستی به ما دهد.

در ظرف دیگر زرده های تخم مرغ را مجدد با همزن خوب هم می زنیم و در انتها شکر تعیین شده را به آن اضافه می نماییم. در این مرحله زمان آن رسیده که ترکیب تخم مرغ های آماده شده را به ظرف آرد و بکینگ پودر و وانیل انتقال دهیم و ادامه روغن و آب و شکلات تخته ای را که از قبل بن ماری کرده ایم را به ظرف اضافه می نماییم.

قالب فر را از قبل چرب نموده . و مواد آماده شده کیک اسفنجی بزرگ را درون قالب مورد نظر ریخته و حدود یک ساعت بعد کیک اسفنجی شکلاتی ما آماده است.

بررسی قیمت روز کیک اسفنجی شکلاتی

بررسی قیمت روز کیک اسفنجی شکلاتی انواع کیک اسفنجی مغزدار و شکلاتی با قیمت روز در مرکز فروش آنلاین ما به طور دائم موجود می باشد. در ضمن فروشگاه اینترنتی کیک اسفنجی شکلاتی ما، در تمام ساعات شبانه روز آماده است تا به بهترین، کامل ترین شکل ممکن و پر سرعت ترین راه موجود، دل پذیر و سالم ترین کیک اسفنجی مغزدار سفارشی شما خریداران عزیز را با قیمت مناسب به دست شما برساند.

در فروشگاه اینترنتی کیک اسفنجی شکلاتی، می توان کیک ها را با مرغوبیت های عالی و بهترین قیمت ها خریداری نمود. هم چنین این فروشگاه این امکان را برای خریدار مهیا می سازد تا مشتری بتواند با انتخاب خود، بدون اتلاف وقت، بهترین گزینه ممکن را برگزیند و نیز رضایت و خشنودی خریدار را فراهم سازد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *