مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

مرکز فروش کیک بسته بندی کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کیک بسته بندی کاکائوییقیمت روز کیک بسته بندی کاکائویی

انواع مختلف کیک بسته بندی با طعم های گوناگون وجود دارد که یکی از پرفروش ترین طعم های آن کیک بسته بندی کاکائویی در سایزهای مختلف است. این محصول پس از تولید توسط مرکز فروش آن در میان خریداران عمده توزیع و پخش می شود. اگر می خواهید این محصول را به شکل عمده خریداری کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی و قیمت فروش آن در بازار با ما در ادامه مطلب همراه شوید. 

مرکز فروش کیک بسته بندی کاکائویی

ویژگی های کیک بسته بندی کاکائویی

ویژگی های کیک بسته بندی کاکائویی کیک بسته بندی کاکائویی یکی از بهترین و خوشمزه ترین کیک های موجود در بازار است که به دلیل استفاده از کاکائو در آن دارای رنگ تیره می باشد. این محصول در بسته بندی های بهداشتی قرار گرفته و به دلیل عدم امکان ورود میکروب و هوا به درون بسته بندی محصول بر اثر گذشت زمان هیچ تغییری در کیفیت آن ایجاد نمی شود.

انواع مختلف کیک کاکائویی وجود دارد که ترکیبات موجود در هر کدام، طعم، کیفیت و همچنین قیمت آن با دیگری متفاوت است. بر روی بسته بندی این محصول برچسبی وجود دارد که بر روی برچسب تمام مشخصات محصول شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، ترکیبات موجود در آن و… نوشته شده است. بهتر است بدانید تولید این محصول در شرکت های تولید کننده با نظارت مستقیم بهداشت انجام شده است به همین خاطر تاییدیه وزارت بهداشت و درمان نیز بر روی آن درج می باشد. 

قیمت روز کیک بسته بندی کاکائویی

قیمت روز کیک بسته بندی کاکائویی قیمت روز کیک بسته بندی کاکائویی میزان مشخص و ثابتی نیست و با توجه به عوامل مختلفی میزان آن مشخص می شود.

  • مواد مورد استفاده برای ساخت کیک: هر چقدر که مواد اولیه مورد استفاده دارای کیفیت بالاتری باشد قیمت محصول نیز به همان اندازه افزایش پیدا می کند. برای مثال در صورتی که برای تولید انواع کیک کاکائویی از مغزهایی همچون مغز گردو و بادام نیز استفاده شود با قیمت بیشتری نسبت به محصولاتی که فاقد این مواد هستند به فروش می رسد. 
  • اندازه کیک: همانطور که می دانید انواع مختلف کیک در سایزهای گوناگون وجود دارد که هر چقدر که سایز آن بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. 
  • قیمت ارز و دلار: قیمت محصولات مختلف مانند کیک تحت تاثیر مستقیم قیمت ارز و دلار می باشد و با افزایش آن میزان قیمت این محصول نیز افزایش پیدا می کند. 

خریداران می توانند قیمت روز این را از طریق این سایت که عرضه کننده انواع کیک شکلاتی کاکائویی و… با قیمت ارزان و مناسب می باشد با قیمت انواع مختلف آن در بازار مطلع شوند. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *