مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

مرکز عرضه کیک وانیلی توت فرنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره انواع کیک وانیلی بیشتر بخوانیدروش های تهیه کیک وانیلی توت فرنگی

مجموعه ما مرکز عرضه کیک وانیلی توت فرنگی با بهترین کیفیت و طعم بی نظیر است. این کیک ابتدایی ترین نوع کیکی است که همه ما طرفداران کیک می شناسیم. این کیک با افزودن عصاره وانیل به مخلوط بدست می آید. این به دلیل داشتن یک رنگ زرد ملایم متمایز است. افزودن یک عصاره بی نقص مانند وانیل می تواند تفاوت در طعم و عطر کیک را ایجاد کند تا جایی که همه از خوردن آن لذت ببرند.

مرکز عرضه کیک وانیلی توت فرنگی

درباره انواع کیک وانیلی بیشتر بخوانید

درباره  انواع کیک وانیلی بیشتر بخوانید کیک های وانیلی زیادی در جهان وجود دارند که اغلب سلیقه ای پخته می شوند. در این بخش برخی از انواع کیک وانیلی را به شما معرفی می کنیم:

  1. کیک های بدون پخت وانیلی: آنها نوعی کیک هستند که مخلوط آنها طبق معمول اتفاق نمی افتد که در فر بپزند. این نوع کیک ها معمولاً قوام خود را به تنهایی یا با سرما حفظ می کنند. آنها با استفاده از مواد آماده مانند کوکی های خرد شده تشکیل می شوند و آنها را با ترجیح خود می پوشانند. یک کیک بدون پخت معروف، تیرامیسو است.
  2. کیکی وانیل ساده: با این عطر و طعم نمی توانید اشتباه کنید. سبک اما خامه ای است و تقریباً با هر چیزی قابل ترکیب است. حتی می توانید آن را با طعم های عجیب و غریب مخلوط کنید، گزینه ها بی پایان هستند. از همه بهتر، برای هر موضوع و زمانی از سال مناسب است!
  3. کیک وانیلی ناپلئونی: این دسر ترد با سه لایه شیرینی پفکی، دو لایه کاستارد و گاهی کیک سفید دارای بافتی مقاوم نیست. در صورت تمایل می توانید آن را سفارشی کرده و مربا یا میوه تازه به آن اضافه کنید. اگر به چیزی خلاقانه و غیرعادی فکر می کنید، یک گزینه عالی است!

روش های تهیه کیک وانیلی توت فرنگی

روش های تهیه کیک وانیلی توت فرنگی شما به دو روش می توانید کیک وانیلی خانگی توت فرنگی را تهیه نمایید. روش اول درست کردن درخانه و روش دوم خرید از مجموعه ما. در روش اول شما در یک کاسه و به کمک چنگال یا لیسک، کرم شیر را با شکر بکوبید تا روی آن سوخته یا به شکل قله درآید (همچنین می توانیم در اینجا کمی اسانس وانیل به آن اضافه کنیم).
توت فرنگی ها را به برش های نازک برش می دهیم. در قالب گردی که می توانیم آن را در فریزر قرار دهیم حداقل هشت ساعت آن را در فریزر قرار می دهیم. وقتی برای سرو می رویم می توانیم سطح را با چند تکه توت فرنگی تازه تزئین کنیم. حال اگر به دنبال تهیه بی دردسر و در عین حال با کیفیت این کیکی هستید با ما تماس بگیرید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *