مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

مرکز خرید کلوچه کنجدی کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کلوچه کنجدی کاکائویی ایرانیبازرگانی فروش کلوچه کنجدی کاکائویی

مرکز خرید کلوچه کنجدی کاکائویی، مجموعه ای از محصولات خوشمزه، تازه،  سالم و بهداشتی گردآوری کرده است تا علاقه مندان این کلوچه محبوب بتوانند با کمترین هزینه آن را تهیه کنند. این مرکز به سلامت و رضایت مشتریان خود اهمیت داده، لذا پیش از توزیع، محصولات را تحت بررسی های لازم از نظر کیفیت قرار می‌دهد. خوشبختانه تا به امروز توانسته است اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده و از رونق بالایی در فروش برخوردار باشد.

مرکز خرید کلوچه کنجدی کاکائویی

انواع کلوچه کنجدی کاکائویی ایرانی

انواع کلوچه کنجدی کاکائویی ایرانی به طور کلی، کلوچه کنجدی کاکائویی در انواع ساده، کره ای و مغز دار تولید می‌شود که هر کدام آن دارای طرفداران زیادی است.

نوع مغز دار آن، در انواع گردویی، بادامی و فندقی موجود است که همه آن ها بسیار مقوی و خوشمزه هستند. در گذشته که امکانات ضعیف بود، همه کلوچه ها به صورت گرد و مسطح تولید می‌شدند، اما با ظهور تجهیزات گسترده تر، امروزه شاهد محصولاتی در شکل های پروانه ای، پاپیونی، مثلثی و… هستیم. این تنوع بی‌نظیر در ظاهر و طعم آن، سبب شده است که به یک شیرینی محبوب و پر طرفدار در محافل تبدیل شود.

از نظر اندازه نیز در چند سایز تولید می‌شوند تا هر فرد با توجه نیاز خود آن را انتخاب کند تا از اسراف جلوگیری شود. خیلی از شیرینی ها بر اثر قرار گرفتن در معرض هوا، خشک و سفت می‌شوند و کیفیت خود را از دست می‌دهند، اما این کلوچه ها دارای یک لایه کاکائو خالص هستند که این لایه همانند یک روکش از بافت محصول محافظت نموده و باعث می‌شود نرمی آن از دست نرود.  این محصول دارای بسته بندی های شکیل و متنوع است، برخی از آن ها جعبه ای بوده و بعضی نیز در بسته هایی از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک معمولی هستند. همچنین دارای خواص زیادی است. مثلا برای افزایش قدرت ذهن و نشاط موثر مبه همین خاطر خیلی از افراد به خرید کلوچه کاکائویی پرداخته اند.

بازرگانی فروش کلوچه کنجدی کاکائویی

بازرگانی فروش کلوچه کنجدی کاکائویی شرکت بازرگانی فروش کلوچه کنجدی کاکائویی، در مشهد  با هدف تولید و بسته بندی انواع کلوچه ها دایر شده و با گردآوری کادری بسیار مجرب، متخصص و متعهد و رعایت استانداردها و حقوق مشتری انواع محصولات مقوی، خوشمزه و مرغوب را تولید می‌نماید. این شرکت، تمامی مجوز های لازم از سوی اداره کل اصناف کشور و صنایع غذایی را اخذ نموده و به عنوان یک مجموعه معتبر فعالیت می‌کند. کیفیت و قیمت مناسب محصولات این واحد، سبب شده متقاضیان زیادی از کشور های دیگر نیز به خرید آن روی آورند.

طبق گزارشات ارائه شده، سالانه بالغ بر 40 درصد محصولات تولید شده به کشور های دیگر صادر می‌شود.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *