مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

مرکز توزیع کلوچه مغزدار صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کلوچه مغز دارصادرکنندگان کلوچه مغزدار صنعتی

کلوچه مغز دار صنعتی یکی از شیرینی های خوشمزه و اصیل ایرانی است که توسط صنایع غذایی ایران در بسته بندی های مختلف و با کیفیت، تولید و ارائه به بازار می ‌شود. مرکز توزیع کلوچه مغزدار صنعتی انواع متنوع این شیرینی سنتی را با کیفیت قابل توجه و با قیمت مناسب در اختیار خریداران عمده این محصول قرار می دهد. امروزه نیز مرکز توزیع این شیرینی خوش طعم، توزیع این محصول را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می دهد.

مرکز توزیع  کلوچه مغزدار صنعتی

طرز تهیه کلوچه مغز دار

طرز تهیه کلوچه مغز دار افراد می‌توانند در منزل با در دست داشتن مواد اولیه لازم، این شیرینی خوشمزه را به راحتی در منزل تهیه کنند.

برای تهیه کلوچه مغزدار ابتدا خمیر مایه را همراه با شیر و یا آب و نیز شکر به خوبی مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه روی آن را بپوشانید تا خمیر به عمل آید. هنگامی که خمیر آماده شد، باقی ‌مانده شکر را به همراه وانیل با خمیر به خوبی مخلوط کنید و سپس آرد را به آرامی بر روی آن بپاشید و مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید تا کاملا یکدست شود.

خمیر حاصل شده را به خوبی ورز دهید تا کاملاً به عمل آید و یک ساعت به آن زمان دهید تا پف کند.

برای تهیه مایع درونی کلوچه، مقداری خرما را آماده کرده و پوست و هسته آن را جدا کنید و درون ماهیتابه آن را تفت دهید تا نرم شود. سپس گردوی خرد شده به همراه زنجبیل و دارچین را به محتویات اضافه کرده و آن ها را به خوبی هم بزنید.

اندازه ۵۰ گرم از خمیر به عمل آمده را بر روی کف دست خود قرار دهید و به آن حالت دهید. سپس مقداری مایع مغز کلوچه ها را درون وسط خمیر قرار دهید و سپس آن را به شکل یک نارنگی در آورده و در کف سینه قرار دهید و با مهر های مخصوصی کلوچه را پهن کنید.

کلوچه های مهر شده را در فر قرار دهید. پس از گذشت ۴۰ دقیقه کلوچه های شما حاضر است.

صادرکنندگان کلوچه مغزدار صنعتی

صادرکنندگان  کلوچه مغزدار صنعتی کلوچه مغز دار یکی از شیرینی های سنتی ایرانی است که همراه با نوشیدنی های گرم مانند چای میل می‌ شود که این میان وعده می‌ تواند عصری دل انگیز را برای شما به ارمغان آورد. کلوچه مغز دار به دو صورت صنعتی و خانگی تهیه می ‌شود.

انواع کلوچه های مغزدار شامل کلوچه روکش شکلاتی و کلوچه دوقلویی به صورت صنعتی توسط تولید کنندگان فعال در صنایع غذایی ایران با بالا ترین درجه کیفیت تولید می شوند.

امروزه این تولید کنندگان، صادر کنندگان کلوچه مغزدار صنعتی ایرانی نیز به حساب می‌ آیند. چرا که کیفیت محصولات آن ها مورد پسند متقاضیان خارجی قرار گرفته است.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *