مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

مراکز فروش کیک زنجبیلی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تولید انواع کیک زنجبیلی صنعتیپخش انبوه کیک زنجبیلی ساده

کیک زنجبیلی می‌ تواند به صورت ساده‌ یا مغزدار باشد که کیک زنجبیلی ساده بیشتر مورد پسند مردم است چون طعم و عطر خاص زنجبیل، مزه خیلی خوبی به کیک می دهد علاوه بر آن زنجبیل یک ادویه طبع گرم است که کیک را مقوی می کند و بیشتر مردم به خاطر خاصیتش کیک زنجبیلی ساده را مصرف می‌ کنند که یک دسر یا جزو تنقلات به حساب می آید که در همه ی مغازه ها و فروشگاه ها و شیرینی پزی ها وجود دارد و مصرف کنندگان کیک زنجبیلی سفارشی را از کیک پزی ها می توانند به صورت کیلویی بخرند‌

مراکز فروش کیک زنجبیلی ساده

چگونگی تولید انواع کیک زنجبیلی صنعتی

چگونگی تولید انواع کیک زنجبیلی صنعتی

کیک جزو شیرینی هایی است که تنوع زیاد دارد و در هر زمانی مصرف می شود که ابتدا کیک را به صورت دستی درست می کردند ولی با ورود صنعت، تهیه کیک صنعتی شد که کیک های بسته بندی بازار صنعتی هستند ولی کیک های تولد و کیک های عمده با دستگاه های ساده و فر پخته می شود. مواد اصلی کیک ارد، تخم مرغ، شکر، شیر، مواد طعم و رنگ‌دهنده، مواد حجم دهنده است که کیک هوی صنعتی در انواع شکل ها، طعم، بسته بندی های متفاوت عرضه می شود.

در تهیه کیک باید خمیر کیک روان باشد این غلظت مناسب با افزودن مایعات مانند شیر به وجود می آید و برای خاص کردن طعم می توان انواع آجیل ها را اضافه کرد یا انواع پودر ها مانند کاکائو، دارچین، وانیل، زنجبیل است.انواع کیک ها می توان به کیک کامل، کیک اسفنجی، کیک روغنی اشاره کرد. اولین کار در تهیه کیک انتخاب آرد است چون جزو مهم و اصلی کیک است که آرد برای پخت کیک ستونسبوس دار هستند

ابتدا مواد اولیه کیک را طبق روش تهیه نوعی کیک، در مخلوط کن صنعتی ریخته مخلوط شود بعد از این مرحله هوادهی به مخلوط به دست آمده صورت می‌گیرد و بعد به قالب مورد نظر ریخته می‌ شود که قالب های صنعتی بسیار متنوع هستند. برای حجم دهی کیک از جوش شیرین و بکینگ پودر استفاده می‌شود و برای کیک زنجبیلی، زنجبیل نسبت به حجم آرد استفاده شده اضافه می‌ شود و در فر های بزرگ صنعتی قرار داده می‌ شود تا عمل پخت و تبخیر رطوبت کیک انجام شود در داخل فر کیک پف می کند و پوک می شود.ولی اگر بخواهیم کیک زنجبیلی را مغزدار شود بعد از درآوردن کیک از فر از مواد دلخواه مثل مربا، شکلات، کرم داخل کیک تزریق می شود و بعد از سرد شدن کیک عمل دسته بندی صورت می‌گیرد.

پخش انبوه کیک زنجبیلی ساده

پخش انبوه کیک زنجبیلی ساده کیک یک دسر بسیار خوشمزه است که در دورهمی ها، جشن‌ها و به عنوان تغذیه کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد که فروش بالایی در ایران دارد چون ایرانیان طبق عادت در عصرانه ها کیک و چای میل می کنند. به همین دلیل تولید کیک ارگانیک بسیار مهم است چون همه افراد از آن مصرف می‌ کنند و کیک زنجبیلی ساده با کیفیت با برند شناخته شده در پرفروش بودن این محصول اهمیت دارد.

با اینکه کیک انواع مختلف از نظر طعم، مغزدار بودن، اندازه وجود دارد ولی با این حال کیک قیمت خیلی مناسب دارد از تهیه کیک خانگی مقرون به صرفه تر است. کارخانه تولیدی توزیع کیک زنجبیلی ساده را به صورت کیلویی و عمده به مراکز کیک فروشی عرضه می کنند و کسانی که کیک را خارج از نوع بسته بندی می خواهند از این مراکز با حجم زیاد می توانند خریداری کنند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *