مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

قیمت کیک وانیلی کاراملی در سال جاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید کیک وانیلی کاراملیتوزیع عمده کیک وانیلی کاراملی در تهران

یکی از پرفروش ترین انواع خوراکی ها انواع کیک و کلوچه می باشد که در طعم ها و مزه های متنوع و در بسته بندی های مختلف تولید و ارائه می شوند. قیمت کیک وانیلی کاراملی در سال جاری با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در کشور و تورمات کنونی مانند سایر اقلام خوراکی و مواد غذایی دیگر با افزایش مواجه بوده است همچنین مواردی نظیر کیفیت، نوع بسته بندی، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش و …. بر قیمت این محصول موثر هستند.

قیمت کیک وانیلی کاراملی در سال جاری

مراحل تولید کیک وانیلی کاراملی

مراحل تولید کیک وانیلی کاراملی کیک وانیلی به روش های مختلف خانگی و یا صنعتی تهیه می شود که در کارخانه های صنعتی با استفاده از دستگاه های پیشرفته اتوماتیک این محصول به شیوه ای کاملا بهداشتی تهیه می شود و مواد اولیه مورد نیاز کیک در تهیه کیک به روش خانگی و صنعتی یکسان بوده و فرقی ندارند.

مراحل تولید کیک وانیلی کاراملی شامل چه مواردی می باشد؟ برای تهیه این محصول به موادی نظیر پودر کارامل، تخم مرغ، شکر، شیر، آرد، روغن مایع، بیکینگ پودر و وانیل نیاز می باشد. ابتدا کرم کارامل را طبق دستور درج شده بر روی پاکت آماده کرده و سپس قالب کیک را چرب کرده و کرم کارامل را در آن ریخته و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.

بعد روغن و شکر را به مدت یک دقیقه با همزن به خوبی هم زده و سپس تخم مرغ و وانیل را به شکر و روغن اضافه کرده و دوباره هم بزنید. بیکینگ پودر و آرد را به خوبی الک کرده و به تدریج به مخلوط اضافه کنید و شیر را اضافه و هم بزنید.

درون قابلمه ای بزرگ تر از اندازه قالب کیک آب ریخته و روی حرارت گذاشته تا به جوش آید سپس قالب کیک کارامل را از یخچال بیرون آورده و مایه کیک را روی آن ریخته و قالب را داخل قابلمه آب جوش قرار دهید و آب موجود در قابلمه باید تا نصف قالب کیک باشد و قابلمه را همراه با قالب کیک به مدت نیم ساعت در فر قرار داده و سپس از فر خارج کرده و پس از خنک شدن به مدت یک الی دو ساعت در یخچال قرار دهید و سپس درون ظرف مورد نظر سرو نمایید.

توزیع عمده کیک وانیلی کاراملی در تهران

توزیع عمده کیک وانیلی کاراملی در تهران توزیع کیک کاراملی در تهران به روش های مخلف انجام می شود. یکی از بهترین مراکز توزیع عمده انواع کیک وانیلی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مطلوب همین شرکت می باشد. در این مرکز خرید و فروش به صورت اینترنتی صورت می گیرد که از مزیت های این نوع خرید می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، تسریع در خرید، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، خدمات دهی مطلوب، آشنایی با شرکت های تولید کننده مختلف و … اشاره کرد.

کیک های وانیلی کاراملی به علت طعم و مزه بسیار خوب یکی از انواع پرفروش این محصول به شمار می آیند و دارای طرفداران زیادی در شهرهای مختلف کشور می باشند. این کیک میان وعده بسیار خوبی برای کودکان محسوب می شود و انرژی و کالری خوبی به بدن می رساند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *