مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

قیمت ویژه ویفر عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید ویفر نارگیلیسفارش مستقیم ویفر عمده

قیمت ویفر عمده نسبت به قیمت ویفر های بسته بندی شده برای متقاضی کمتر هزینه بردار است اگر قصد خرید ویفر را به صورت عمده و کلی برای مجالس پذیرایی یا خرید و فروش دارید بهتر است از مراکز عمده پخش انواع شیرینی جات معتبری که ما معرفی می کنیم محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

قیمت ویژه ویفر عمده

نحوه تولید ویفر نارگیلی

نحوه تولید ویفر نارگیلی همانطور که میدانیم ویفر از جمله شیرینی جات خوشمزه کارخانه ای است که در انواع طعم ها و مزه های گوناگونی است که هر فردی مناسب با سلیقه خود می‌تواند از آن خریداری کرده و استفاده کند برخی از افراد ماهر که کار شیرینی پزی را در منزل انجام می‌دهند می‌توانند آن را به صورت خانگی تهیه کنند.

مواد لازم برای تهیه شیرینی ویفر عبارتند از آرد سفید، پودر قند، کره ،انواع طعم دهنده های مختلف، اسانس، نان میکادو که برای تهیه ویفر ابتدا چندین بار الک کرده تا بافت آن باز شده و کاملا سبک شود سپس تف داده تا خامی آن گرفته شود بعد از این مرحله پودر قند و کره را اضافه کرده کاملاً هم می زنیم تا یک ماهی یکدست و کاملا صاف آماده شود بعد از این مرحله بنا به سلیقه می توان از انواع طعم دهنده های مختلف مانند توت فرنگی نارگیل موز پرتقال لیمو و غیره اضافه کرد.

اگر دوست دارید که نارگیلی را تهیه کنید به آن پودر نارگیل اضافه میکنیم بعد از اینکه مواد کاملاً خنک شدن یک لایه از آن را بر روی نان میکادو قرار می دهیم و یک نان میکادو دیگر را بر روی مواد می گذاریم و کاملاً فشار می دهیم تا مواد و نان میکادو کامل به هم چسبیده شود سپس شیرینی آماده شده را چند ساعت در یخچال گذاشته تا کاملا خنک و آماده سرو شود

سفارش مستقیم ویفر عمده

سفارش مستقیم ویفر عمده ویفر از جمله شیرینی‌جات ای هستند که در کارخانجات تولید می شوند که باب سلیقه اکثر افراد است این شیرینی در انواع طعم ها و در سایز های مختلف و متنوع تولید می‌شود که دارایی بافتی ترد و شکننده است. شیرینی ویفر یا به صورت بسته بندی شده یا به صورت فرعی و عمده در بازار دیده می شود.

استفاده دلیل طعم و مزه های گوناگون ویفر و همچنین سبک وزن بودن آن بیشتر افراد از این شیرینی به عنوان شیرینی پذیرایی یا برای مصرف شخصی استفاده می کند تولیدکنندگانی در پخش مستقیم ویفر بزرگ یا کوچک فعالیت دارند انواع مختلف دیفل را به صورت عمده یا بسته بندی شده با قیمت های مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *