مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

قیمت مناسب کلوچه کشمشی ساده کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نماینده معتبر انواع کلوچه کشمشی سادهخرید کلوچه کشمشی زعفرانی بسته بندی

کلوچه از خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار در میان ایرانیان می باشد که انواع مختلفی نیز دارد و ما در این مطلب قصد داریم به معرفی کلوچه کشمشی ساده و انواع دیگر کلوچه کشمشی و نحوه خرید آن بپردازیم.

قیمت مناسب کلوچه کشمشی ساده کیلویی

نماینده معتبر انواع کلوچه کشمشی ساده

نماینده معتبر انواع کلوچه کشمشی ساده کلوچه کشمشی ساده به عنوان یک میان وعده یا عصرانه خوشمزه و مقوی همراه با یک لیوان چای بسیار دلچسب خواهد بود همچنین می توانید با این شیرینی از عزیزان خود در مراسم های مختلف پذیرایی کنید.
کلوچه کشمشی در دو نوع ساده و زعفرانی و به صورت نرم یا خشک تولید می شود که با توجه به ذائقه خود می توانید از این شیرینی های خوشمزه خریداری کرده و نوش جان کنید.
از اصلی ترین موادی که برای تولید کلوچه کشمشی ساده استفاده می شود می توان به کشمش، آرد، تخم مرغ، کره، پودر قند، وانیل و … اشاره کرد و کارخانجات معتبر تولید کیک و کلوچه در کشور به تولید این نوع کلوچه پرداخته اند.
مجموعه ما به عنوان نماینده معتبر توزیع انواع کلوچه کشمشی ساده در زمینه پخش و ارسال این کلوچه ها به سراسر کشور فعالیت دارد و فروش به صورت جزئی و عمده صورت خواهد گرفت.
کیفیت این محصول در حد بالایی می باشد به طوری که می توان آن را گزینه ی مناسبی برای صادرات به دیگر کشورها دانست بنابراین تجاری که در زمینه صادرات انواع کیک و کلوچه فعالیت دارند؛ می توانند با صادرات کلوچه کشمشی ساده سود خوبی را نصیب خود کنند.

خرید کلوچه کشمشی زعفرانی بسته بندی

خرید کلوچه کشمشی زعفرانی بسته بندی مواد به کار رفته در کلوچه کشمشی زعفرانی همان موادی است که برای تهیه کلوچه کشمشی ساده استفاده می شود با این تفاوت که در این کلوچه زعفران نیز به کار
می رود و باعث طعم خوب و رنگ زیبای این شیرینی خواهد شد که یک میان وعده مناسب برای دوستداران شیرینی های زعفرانی بوده و می توانند علاوه بر لذت بردن از طعم کلوچه کشمشی زعفرانی از مزایای مفیدی که کشمش و زعفران برای سلامتی انسان دارد نیز بهره ببرند.
کلوچه کشمشی زعفرانی توسط کارخانجات و کارگاه های شیرینی پزی تولید و به صورت بسته بندی وارد بازار مصرف خواهد شد که برای خرید کلوچه کشمشی کیلویی در انواع مختلف می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی توزیع این محصولات نیز اقدام کنید.
قیمت خرید کلوچه کشمشی با توجه به کیفیت مواد به کار رفته در شیرینی و نوع خرید می تواند متفاوت باشد و قیمت کلوچه کشمشی زعفرانی به دلیل وجود زعفران دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده آن می باشد لذا برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *