مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

قیمت فروش کیک وانیلی مغز دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید انواع کیک وانیلیفروشنده بهترین کیک وانیلی مغزدار

کیک وانیلی مغز دار جزو خوراکی های بسیار پر طرفدار و خوشمزه است . کیک در انواع و اقسام طعم ها تولید می شود. عصاره ی وانیل یک طعم دهنده ی خوش بو و خوش طعم است که به کیک ها اضاف می شود . مغز خشکبار یک افزودنی به کیک هاست که سبب طعم بهتر کیک می شود. مجموعه ی نوقا در زمینه ی تهیه و تولید و هم چنین توزیع انواع کیک ها فعالیت می کند. کیک وانیلی مغز دار یک محصول بسیار خوشمزه از این برند است. قیمت این کیک بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

قیمت فروش کیک وانیلی مغز دار

مراحل تولید انواع کیک وانیلی

مراحل تولید انواع کیک وانیلی برای تهیه ی کیک وانیلی ابتدا باید مواد اولیه خوب و با کیفیت را از مراکز معتبر خریداری کرد. آرد مخصوص شیرینی پزی ،بیکینگ پودر، روغن مایع ، شیر پاستوریزه، تخم مرغ ، عصاره وانیل پودری و یا مایع ، شکر و هر گونه مغز خشکبار همگی مواد اولیه برای پخت کیک وانیلی هستند . برای پف کردن کیک می بایست زده و سفیده ی تخم مرغ را از هم جدا کرد . ابتدا سفیده ی تخم مرغ خوب با هم زن، زده شود. سپس زرده به سفیده اضاف شود سپس شکر ، پودر وانیل ،شیر و روغن مایع اضافه می شود و باز با همزن مخلوط می شوند . آرد را چندین مرتبه الک کرده و به همراه بیکینگ پودر آرام به مخلوط اضاف می شود. بعد از اضافه کردن آرد با لیسک باید هم زده شود.مغز ها می توانند اکنون وارد ترکیب شوند ، سپس مواد کیک را در قالب مناسب ریخته و درون فر، آون تستر ، ماکرویو و یا کیک پز گذاشته می شود پس از گذشت حدود ۴۵ دقیقه کیک وانیلی مغز دار آماده است .

نسبت های مواد اولیه برای پخت کیک بدین صورت است ؛

به ازای هر تخم مرغ ، ۳ قاشق غذا خوری آرد ،۳ قاشق غذا خوری شکر ، ۳ قاشق غذا خوری شیر ، ۳ قاشق غذاخوری روغن ، ۱ قاشق مرباخوری وانیل ، ۱ قاشق مربا خوری بیکینگ پودر

فروشنده بهترین کیک وانیلی مغزدار

فروشنده بهترین کیک وانیلی مغزدار مجموعه ی نوقا علاوه بر تهیه کیک و کلوچه ها ، توزیع و صادرات کیک وانیلی را در لیست فعالیت های خود دارد. ابن مجموعه با تولید بهترین کیک ها توانسته است برند خود را به خوبی معرفی کند و مخاطبان بسیاری را جذب کند. این مجموعه بهترین تیم کارشناسی جهت تعیین قیمت محصولات خود دارد. کمترین ارزش افزوده را ثبت کرده است ‌. به همین سبب محصولاتش در مناسب ترین و عادلانه ترین قیمت ها عرضه می شوند. هنگامی که به یک کیک وانیلی ارزان برخوردید تعجب نکنید ، قطعا برند نوقا بر روی بسته بندی کیک درج شده است .

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *