مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

قیمت فروش کلوچه خرمایی مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگیهای ممتاز کلوچه خرمایی مشهد چیست؟مرجع خرید کلوچه خرمایی مشهد

قیمت فروش کلوچه خرمایی مشهد، بستگی به میزان تولید و صادرات، وزن و نحوه بسته بندی و نرخ محصولات رقیب دارد. به طور کلی می‌توان که گفت قیمت آن، در مقایسه با خواص و کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مناسب است. از آن جا که ایران یکی از معروف ترین کشور ها در زمینه تولید انواع شیرینی جات است، لذا نرخ محصولات آن ارزان است. کلوچه خرمایی در گروه شیرینی ها قرار داشته و بسیار مفید و خوشمزه می‌باشد.

قیمت فروش کلوچه خرمایی مشهد

ویژگیهای ممتاز کلوچه خرمایی مشهد چیست؟

ویژگیهای ممتاز کلوچه خرمایی مشهد چیست؟ در این مطلب به بیان ویژگی های ممتاز کلوچه خرمایی مشهد خواهیم پرداخت.

در خصوص وضعيت ظاهری آن باید گفته شود که نان كلوچه دارای پوسته‌ ای متمایل به رنگ قهوه ای روشن بدون لک و  حفره و ترک خوردگی بوده و بافت آن بسیار نرم، ملایم، ريز و يكنواخت است.
مغز آن نيز  عاری از مواد خارجی مانند زائده و پوسته خرما بوده و بافت آن نرم است. همچنين این نوع كلوچه دارای مزه و بوی مطلوب و خوشایندی می‌باشد. جنس مواد استفاده شده در بسته بندی آن، از آلومینیوم و پلی اتیلن بوده از این رو از ورود هوا و آلودگی به داخل بافت کلوچه جلوگیری شده و در نتیجه محصول تا مدت های زیادی نرم خواهد ماند. میزان و نسبت ترکیبات به کار رفته در آن، استاندارد است. برای مثال میزان رطوبت كل آن  بین 8 تا 6 درصد وزنی است. همچنین مقدار پروتئين آن حدود 7 درصد است که نسبت به بسیاری از کلوچه های دیگر، بیشتر می‌باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های آن، این است که اگر در مجاورت هوا قرار داشته باشد، خیلی دیر خشک می‌شود. در واقع وجود خرما در آن، باعث نرم ماندن این محصول برای مدت های طولانی می‌شود.

از آن جا که شیرینی آن، به دلیل وجود خرما بوده و قند خرما نیز کاملا طبیعی است، لذا این محصول بسیار سالم و مقوی می‌باشد.

مرجع خرید کلوچه خرمایی مشهد

مرجع خرید کلوچه خرمایی مشهد مرجع خرید کلوچه خرمایی مشهد، مجموعه ای از محصولات خوشمزه، تازه،  سالم و بهداشتی گردآوری کرده است تا علاقه مندان این شیرینی محبوب بتوانند با کمترین هزینه آن را تهیه کنند. این مرکز به سلامت و رضایت مشتریان خود اهمیت داده، لذا پیش از توزیع، محصولات را تحت بررسی های لازم از نظر کیفیت قرار می‌دهد. خوشبختانه تا به امروز توانسته است اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده و از رونق بالایی در فروش برخوردار باشد. شما می‌توانید این محصول را به صورت جزئی و یا عمده خریداری نمایید و از تخفیفات ویژه ای نیز برخوردار شوید. همچنین همکاران ما در این واحد فروش، پذیرای هر گونه انتقاد و یا پشنهادی از سوی شما عزیزان هستند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *