مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

قیمت عمده کیک پرتقالی مغزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل اصلی تولید کیک پرتقالی مغزدارعرضه انواع کیک پرتقالی مغزدار

قیمت عمده کیک پرتقالی مغزدار تحت تاثیر فاکتور های گوناگونی می باشد و هر یک از آن ها می توانند بر میزان حجم فروش تاثیر گذار باشد که برخی باعث افزایش سطح فروش و در نتیجه بالاتر رفتن سود عایدی شده و برخی نیز دارای اثرات منفی می باشند اما به طور کلی می توان به موارد از قبیل فاکتور های ذیل اشاره کرد: حجم عرضه و میزان تقاضا برای محصول، دستمزد کارگران در سطوح مختلف و هزینه مواد اولیه.

قیمت عمده کیک پرتقالی مغزدار

مراحل اصلی تولید کیک پرتقالی مغزدار

مراحل اصلی تولید کیک پرتقالی مغزدار مراحل و شیوه تولید هر کالایی، از یک واحد تولیدی به واحد دیگر، متفاوت‌ است و همچنین این روش ها جز اصول سری و محرمانه این شرکت ها می باشند زیرا این عامل مهمترین فاکتور در جلب نظر مشتری و همچنین قابلیت رقابت پذیری محصول است اما ما می خواهیم در این بخش به بررسی مراحل اصلی تولید کیک پرتقالی مغزدار بپردازیم که در بین تمام تولید کنندگان مشترک بوده و به عنوان اصول اولیه برای تولید این نوع کیک ها شناخته می شود.

در ابتدای امر باید مواد اولیه کیک را فراهم نماییم که شامل آرد، آب، شکر، شیر، تخم مرغ، وانیل، مارمالاد پرتقالی، اسید سیتریک و مخمر است که بسته به کیفیت نهائی محصول و همچنین نظر تولید کننده، نسبت های ترکیب این مواد با یکدیگر متفاوت‌ است.

پس از تامین ترکیبات اولیه، آرد را درون محفظه بزرگی به نام میکسر صنعتی ریخته و مقداری مخمر و اسید سیتریک به آن اضافه می نماییم و در انتها مقداری آب درون مخلوط میریزیم و دستگاه را روش می نماییم تا مواد به صورت همگن در همدیگر پخش شوند، پس از انجام این مرحله، به خمیر مدتی وقت می دهیم تا با اثر مخمر بر آن، به خوبی عمل بیاید.

شیر، شکر و تخم مرغ را که در یک همزن بزرگ با هم مخلوط شده اند، به درون میکسر صنعتی ریخته و دوباره شروع به هم زدن آن ها می نماییم البته در این مرحله توجه داشته باشید که جهت چرخش بخش چرخنده میکسر در تمام مراحل باید با هم یکی باشد و همچنین قبل از اضافه کردن شیر نیز باید حتما مخمر را اضافه نماییم زیرا در صورت تماس مخمر با شیر، باعث بریدن آن و ایجاد نوعی واکنش شیمایی در شیر می شود که کیفیت آن را به شدت پایین می آورد.

اکنون خمیر بدست آمده را درون قالب ها ریخته و با دستگاه مخصوصی مارمالاد پرتقالی را به درون آن تزریق می کنیم و سپس ظرف را درون فر می گذاریم تا پخته شود.

عرضه انواع کیک پرتقالی مغزدار

عرضه انواع کیک پرتقالی مغزدار عرضه کیک پرتقالی مغزدار در انواع گوناگون، با روش های مختلفی صورت می گیرد ولی به طور کلی فروش مستقیم محصول باعث می شود که نه تنها قمیت کیک مغزدار پایین تر می آید بلکه حجم فروش نیز بالاتر رود که این موارد منجر می شود که این شیوه به مناسب ترین روش عرضه کالا مبدل گردد زیرا برای تولید کننده و مصرف کننده مقرون به صرفه است.

برند ما با درک این موضوع و استفاده از آن، اقدام به ایجاد درگاه آنلاین خرید کرده است تا خریداران بتوانند با مراجعه به آدرس فوق، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *