مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

قیمت ارزان کلوچه کنجدی کاکائویی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کلوچه کنجدی یک میان وعده سالمخرید انواع کلوچه کنجدی کاکائویی در فروشگاه

قیمت ارزان کلوچه کنجدی کاکائویی بسته بندی شده موجب شده که بیشتر افراد این محصول را به صورت کارتنی خریداری نمایند. قیمت این محصول به صورت بسته بندی شده بسیار مناسب تر از نوع باز آن می باشد.

ضمن این که کلوچه هایی که بسته بندی می گردند از نظر بهداشتی مورد اطمینان تر هستند.

قیمت ارزان کلوچه کنجدی کاکائویی بسته بندی

کلوچه کنجدی یک میان وعده سالم

کلوچه کنجدی یک میان وعده سالم امروزه کلوچه کنجدی به عنوان یک میان وعده سالم و طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بیش تر افراد این خوراکی خوشمزه را به عنوان میان وعده سالم به همراه انواع نوشیدنی ها میل می کنند.

به دلیل اینکه در تهیه کلوچه ها از بهترین آرد های موجود در بازار و همچنین کنجد استفاده شده است این خوراکی دارای خواص بسیاری برای بدن می باشد. کلوچه کنجدی دارای انواع ریز مغذی های ضروری برای بدن است که با خوردن آن می توان تمامی این ویتامین ها را دریافت نمود.

کلوچه های کنجدی به دلیل کالری بالا برای افرادی که از لاغری رنج می‌برند بسیار مفید می باشد، این افراد با خوردن روزانه از این محصول می‌ توانند به وزن دلخواه خود برسند. به دلیل چربی بالا در کنجد خوردن محصولاتی که از کنجد به دست می آیند موجب چاقی می گردد.

با خوردن این محصول می توانید انرژی بدن برای فعالیت های روزانه را تامین نمایید.

در واقع می‌توان گفت که کلوچه های کنجدی جزء شیرینی های ایرانی محسوب می شوند که طرز تهیه آن ها بسیار راحت می باشد. برای خوش طعم شدن این محصول باید از کنجد سفید و تازه استفاده نمود.

این خوراکی خوشمزه علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی طرفداران بسیاری دارند امروزه در بازارهای بین المللی نیز افراد بسیاری را برای خرید این شیرینی ایرانی و خوشمزه جذب نموده است.

خرید انواع کلوچه کنجدی کاکائویی در فروشگاه

خرید انواع کلوچه کنجدی کاکائویی در فروشگاه  برای خرید کلوچه کنجدی تازه کاکائویی در فروشگاه باید قبل از خرید این محصول به مشخصاتی که بر روی بسته بندی آنها درج شده توجه نمایید از جمله مشخصات ترکیبات به کار رفته در این کلوچه ها و تاریخ تولید و انقضاء این محصول است.

همچنین شما می توانید با خرید عمده این محصولات از فروشگاه های معتبر محصولی اصل و با کیفیت بالا را خریداری کنید که از لحاظ قیمتی بسیار ارزان تر از دیگر فروشگاه ها می باشند.

 با خرید کلوچه کاکائویی به صورت عمده می توانید از تخفیفات ویژه فروش این محصول نیز استفاده نمایید. لازم است بدانید که این فروشگاه کلوچه های خود را به طور مستقیم از تولید کننده خریداری می نماید و با سود اندکی آنها را به فروش می رساند و همین امر موجب شده که افراد زیادی برای خریدن این محصول این مرکز را انتخاب نمایند

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *