مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

قطب فروش کلوچه گردویی شمال کارتنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه انواع کلوچه مغزدار شمالمرکز پخش کلوچه گردویی شمال بسته ای

کلوچه گردویی شمال یکی از بهترین و محبوب ترین خوراکی ها می باشد که بسیار خوش مزه است. این کلوچه که مخصوص شهر های شمال ایران است از سوغات های شمال ایران به حساب می آیند. 

قطب فروش کلوچه گردویی شمال کارتنی

طرز تهیه انواع کلوچه مغزدار شمال

طرز تهیه انواع کلوچه مغزدار شمال تهیه کردن کلوچه به  روش های مختلفی صورت می گیرد. بهترین روش روشی است که بهداشتی و بدون دخالت دست باشد و درست کردن کلوچه با دستگاه باشد. هر چه در تولیدی ها و کارخانه های تولید کلوچه بهداشت رعایت شود، آن شرکت کلوچه هایی بدون از هر گونه میکروب و آلودگی تولید می کند. 

برای تهیه کلوچه مغزدار شمال همانطور که از اسمش پیدا است، این کلوچه موادی داخل خمیر دارد. این مواد ها متفاوت است. مواد هایی که در تهیه کلوچه مغزدار از آن استفاده می کنند و به قول معروف به عنوان مغز کلوچه استفاده می کنند عبارت اند از : گردو، مغز پسته، باوام و فندق و خرما 

موادی که در تهیه کلوچه مغزدار استفاده می کنند عبارتند از : آرد، کره،  پوست لیمو ترش رنده شده، تخم مرغ، نارگیل، فندق، وانیل و مواد دیگر. البته باید گفت که هر کارخانه ای در طرز تهیه کلوچه مغزدار طرز تهیه و شیوه ساخت مخصوص خودش را دارد. برای همین ممکن است که یک کارخانه ای از یک ماده ای  در تولید کلوچه استفاده کند که کارخانه دیگری از آن استفاده نکند. 

اما برای پخت ابتدا درجه فر را تنظیم کنیم سپس کف سینی که می‌خواهیم با آن کار کنیم را به وسیله روغن چرب می کنیم.  بادام و فندق ها و نارگیل ها را به مدت سه دقیقه حرارت می دهیم. سپس کره را با آرد و شکر مخلوط کرده و آنقدر هم می زنیم تا شکلی مانند پفک پیدا کند. در مرحله بعد تخم مرغ ها را به این مخلوط ها اضافه می کنیم. بعد از آن  مواد دیگری که تهیه کردیم ماننده وانیل و یا پودر نارگیل را به آن اضافه کرده و آن را داخل فر گذاشته تا آماده شود. 

مرکز پخش کلوچه گردویی شمال بسته ای

مرکز پخش کلوچه گردویی شمال بسته ای برای پخش کلوچه گردویی مهمترین عاملی که وجود دارد کیفیت کلوچه هاست. اگر کلوچه گردویی تازه و با کیفیت و درجه یک باشد مشتری های زیادی پیدا خواهد کرد و فروش بیشتری هم خواهد داشت. کلوچه های گردویی شمال به صورت بسته ای به سایر نقاط کشور صادر می شود. هرچه که مرکز پخش کلش گردویی بتواند صادراتش را به صورت عمده و تعداد بالا انجام دهد، بهتر می‌تواند محصولاتش را بفروشد. اگر مراکز پخش کلوچه گردویی شمال بتوانند دست دلالان و واسطه گران را از بازار این محصولات جدا کنند و محصولاتشان را با قیمت مناسب عرضه کنند مشتری های زیادی پیدا خواهند کرد و یا حتی می‌توانند به سایر کشورها هم صادرات انجام دهند. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *