مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

فروش ویژه کیک وانیلی کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تکنیک های پخت کیک وانیلی کاکائوییمراکز تولید کیک وانیلی کاکائویی

این مرکز یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و شرکت عرضه کیک وانیلی کاکائویی در کشور است که آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد و هدف آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام متقاضیان و خریداران می باشد که می توان انواع کیک از جمله کیک وانیلی ممتاز را با قیمت بسیار مناسب خرید کنند.

فروش ویژه کیک وانیلی کاکائویی

تکنیک های پخت کیک وانیلی کاکائویی

تکنیک های پخت کیک وانیلی کاکائویی قبل از هرچیز ما فر و گاز را روشن می کنیم تا داغ داغ شود، وسایل مورد نیاز را اماده می کنیم، آرد و بیکینگ و تخم مرغ و روغن و وسایل دیگر را آماده و در کنار خود میزاریم.

ابتدا تخم مرغ ها را به طور کامل و بسیار خوب بهم می زنیم تا غلیظ شود، سپس یک لیوان شکر به آن اضافه می کنیم و مجددا با همزن آن را خوب بهم می زنیم در مرحله ی بعد بیکینگ پودر و وانیل را با آن قاطی می کنیم، سپس کره و کرم های روکشدار نیز می توان با آن قاطی کنیم تا طعم و مزه ی دیگری بگیرد و خوشمزه تر شود.

بعد از آن آرد و شیر را نیز با آن قاطی و اضافه می کنیم تا مایه خمیر مانندی از آن بدست آید، بعد از در دست داشتن خمیر مایه آن را در داخل ظرف مخصوص کیک سازی می ریزیم و زیر آن نیز روغن میریزیم تا خوب پخته شود، قبل از این مرحله می توان از کاکائو های مخصوص استفاده کرد و آن را با کیک مخلوط و قاطی کرد تا قهوه ای رنگ شود.

بعد از تمام شدن تمامی مراحل آن را در اجاق گاز و فر می گذاریم و چند ساعتی منتظر می مانیم تا کیک خوب بپزد.

مراکز تولید کیک وانیلی کاکائویی

مراکز تولید کیک وانیلی کاکائویی تولید کنندگان همیشه سعی دارند با تولید کیکی خوشمزه و با کیفیت و خوب آن را به صورت عمده و قیمت مناسب و ارزانی در اختیار خریداران خود قرار دهند و بتواند نظر آن ها را به خود جلب کنند، همچنین این مرکز خرید، یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی پخش و فروش و عرضه کیک کاکائویی در کشور است که آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

کیک ها بیشتر به صورت عمده معامله خواهد شد و بخاطر عمده بودن آن است که با قیمت مناسب و ارزان توزیع و عرضه و صادر می شود و با این کار مردم جذب محصول خواهند شد و بازار فروش کیف نیز بالاتر خواهد رفت.

قیمت خرید کیک با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت کیک بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *