مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =

فروش ویژه کلوچه شکری کنجدی کارتنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد اولیه در تهیه کلوچه شکری خانگیانواع کلوچه شکری کنجدی را از کجا بخریم؟

کلوچه شکری درواقع یکی از محصولات و شیرینی های مربوط به شهر دزفول می باشد که در همه شهر های ایران طرفداران خود را داشته و در انواع ساده و کنجدی تولید شده و بازار مصرف عرضه می گردد. کلوچه شکری کنجدی یک محصول مقوی با ارزش غذایی بالا است که مصرف آن به عنوان یک میان وعده در کنار چای و یا به عنوان یک دسر بسیار لذت بخش می باشد. امروزه این کلوچه های تولید شده در انواع بسته بندی های کوچک و بزرگ به سراسر کشور توزیع می گردد تا تمامی افراد امکان دسترسی و خرید ان را داشته باشند. 

فروش ویژه کلوچه شکری کنجدی کارتنی

مواد اولیه در تهیه کلوچه شکری خانگی

مواد اولیه در تهیه کلوچه شکری خانگی شاید شما هم گاهی به فکر بیفتید که برای دسترسی به انواع کلوچه شکری تازه خود دست به کار شوید و تا هم از روند تهیه ان لذت ببرید و هم اینکه حاصل دسترنج خانگی خود را به تازگی مصرف کنید. به همین جهت لازم به ذکر است که از اصلی ترین مواد اولیه این کلوچه ها که شیوه پخت ساده ای نیز دارند، آرد، تخم مرغ، شکر، وانیل، بکینگ پودر و کمی نمک می باشد، که به سلیقه و ذائقه خود می توانید مواد دیگری نیز به آن بیفزایید. 

انواع کلوچه شکری کنجدی را از کجا بخریم؟

انواع کلوچه شکری کنجدی را از کجا بخریم؟ انواع کلوچه کنجدی شکری را می توان در بسته بندی ها و حجم های مختلف از بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر سراسر کشور خریداری نمود اما بیشتر نمایندگی های رسمی این محصولات که به صورت مستقیم با تولید کنندگان همکاری و ارتباط دارند این کلوچه ها را با قیمتی متناسب تر از قیمت بازار ارائه می دهند و در عین حال محصولی تازه و مرغوب را عرضه می دارند.

کلوچه کنجدی کارتنی نیز در حجم های انبوه و عمده در کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده انواع کلوچه شکلاتی به فروش می رسد و خریداران کلی این محصولات که اغلب صاحبان فروشگاه و هایپر مارکت ها می باشند، تمایل به خرید مستقیم و عمده از این طریق دارند زیرا با خرید بدون واسطه از تولید کننده علاوه بر اطمینان از کیفیت کلوچه ها می توانند آن ها را با قیمت کارخانه خریداری کرده و به دین صورت با خرید مقرون به صرفه نیاز بازار و فروشگاه خود را تامین نموده و نهایتاً رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. 

یکی دیگر از راه های معتبر تهیه و خریداری این محصولات مراجعه به شرکت های پخش معتبری است که به صورت رسمی با شرکت تولید کننده همکاری دارند، همچنین مشتریان می توانند علاوه بر خرید حضوری، سفارشات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین با صرف کم ترین زمان و انرژی انتخاب نموده و در حجم های کم و زیاد خریداری کنند و درب محل خود تحویل بگیرند. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *