مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =

فروش مستقیم کیک وانیلی موزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

وایدخواص کیک وانیلی موزی برای سلامتیقیمت کیک وانیلی موزی در خراسان

فروش کیک وانیلی موزی به طور مستقیم و بدون واسطه موجب شده تا دارای قیمت ارزان و مناسب تری باشد. خیلی از افراد هستند که به فعالیت خرید و فروش این محصول به ویژه برای امر صادرات پرداخته اند، بنابراین به دنبال راهی برای کم شدن تعداد دلال و واسطه ها همچنین داشتن کیک مرغوب و قیمت مناسب هستند. این محصول را می توان از ارتباط کاملا مستقیم با تولید کنندگان تهیه نمود و مستقیم در اختیار تاجرین قرار داد.

فروش مستقیم کیک وانیلی موزی

وایدخواص کیک وانیلی موزی برای سلامتی

وایدخواص کیک وانیلی موزی برای سلامتی کیک وانیلی موزی، به دلیل دارا بودن مواد غذایی مفید همچون شیر، موز، تخم مرغ و گلاب دارای خواص زیادی است که به بیان چند مورد از آن ها می پردازیم. این خوراکی مقوی، به دلیل داشتن موز که غنی از سلنیوم است می تواند به انقباض عضلانی و آرامش اعصاب و نیز سنتز پروتئین کمک کند که در نتیجه توده عضلانی را افزایش می دهد. در نهایت سلنیوم، به تسریع تجزیه چربی کمک می کند، فرآیندی که بدن چربی را می‌سوزاند.

همچنین کیک حاوی ویتامین د، پروتئین، فسفر، اسید فولیک و آهن می‌باشد که این مواد خواص ضد افسردگی دارند. به عبارت دیگر باعث می‌شوند که سروتونین بیشتر و سریعتر وارد مغز شود. قطعا با بروز دل درد احساس بدی به شخص دست می دهد. گلاب موجود در کیک، سبب پیشگیری از دل درد می‌شود. مطالعه های اخیر نشان داده است زنانی که یک بار در روز به عنوان میان وعده،  کیک مصرف می کنند، نفخ و  درد شکم را به میزان 40 درصد کاهش می دهند. این خوراکی باکتری های مبارز را در شکم افزایش می دهد و همچنین منبع خوبی از گوگرد است که می تواند به هضم غذا کمک کند. فیبر زیاد در آن می تواند به متعادل کردن حرکت روده ها کمک کند. 50 گرم کیک، به شما کمک می کند که بهتر بتوانید ضایعات بدن را دفع کنید.

قیمت کیک وانیلی موزی در خراسان

قیمت کیک وانیلی موزی در خراسان قیمت کیک وانیلی بستگی به میزان تولید و صادرات، مالیات شرکت، وزن و نحوه بسته بندی و نرخ محصولات رقیب دارد. به طور کلی می‌توان که گفت قیمت آن، در مقایسه با خواص، طعم و کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مناسب است. از آن جا که ایران یکی از معروف ترین کشور ها در زمینه تولید انواع شیرینی جات است، لذا نرخ محصولات آن ارزان است. این محصول در گروه شیرینی ها قرار داشته و بسیار مفید و خوشمزه می‌باشد. طی سال های اخیر، فروش کیک موزی در خراسان بسیار رونق یافته است که این رونق سبب تعدیل قیمت آن شده همچنین بستر صادرات آن را فراهم نموده است.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *