مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

فروش مستقیم کلوچه کشمشی در بازار اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کلوچه کشمشی بسته بندیبازار پخش انواع کلوچه کشمشی اصفهان

فروش مستقیم و بی واسطه ی کلوچه کشمشی اصفهان با بهترین قیمت به تمام نقاط کشور. برای تهیه ی این کلوچه خوش طعم و بی نظیر می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز سفارش دهید.

فروش مستقیم کلوچه کشمشی در بازار اصفهان

بهترین کلوچه کشمشی بسته بندی

بهترین کلوچه کشمشی بسته بندی کلوچه کشمشی اصفهان یکی از خوشمزه ترین شیرینی ها می باشد که توصیه می کنم حتما امتحان کنید. این کلوچه یک میان وعده عالی و سالم و مقوی برای کودکان نیز محسوب می گردد. می توانید این کلوچه خوش طعم را همراه با چای نیز میل کنید.

بهترین کلوچه کشمشی در بسته بندی های متنوع و عالی وجود دارد که می توانید به عنوان سوغات نیز برای عزیزان تان تهیه کنید. حتی می توانید برای پذیرایی مهمان ها و یا به عنوان شیرینی شب عید نیز تهیه کرده و لذت ببرید.

این شیرینی عالی را می توانید تا چند روز بدون خراب شدن یا عوض شدن طعم آن در جای خشک و خنک نگهداری کنید. مواد به کار رفته در شیرینی کاملا سالم و مقوی می باشد حتی شیرینی آن نیز به اندازه و مناسب می باشد و خیلی شیرین نیست. 

نکته عالی در مورد شیرینی کشمشی، تطبیق پذیری آن است. با اضافه کردن کشمش به این شیرینی باعث بهبود طعم و ارزش غذایی این شیرینی می شود. میوه های خشک شده مانند کشمش منبع خوبی از آهن و پتاسیم هستند. افزودن کره بادام زمینی نیز پروتئین و چربی های سالم را افزایش می دهد. افزودن جوانه گندم یا خرده سبوس جو باعث افزایش فیبر و سایر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در شیرینی می شوند. سعی شده در دستور العمل این شیرینی مقداری آرد سفید جایگزین آرد گندم شود و قند موجود در آن کم شود تا مواد مغذی آن نیز بیشتر شود.

شما می توانید این کلوچه کشمشی خوشمزه را به عنوان عصرانه همراه با شیر میل کرده و از آن لذت ببرید. این کلوچه سالم و مغذی یک غذای خوب برای کودکان در مدرسه می باشد بنابراین می توانید آن را در بسته غذایی روزانه شان قرار دهید.

بازار پخش انواع کلوچه کشمشی اصفهان

بازار پخش انواع کلوچه کشمشی اصفهان بازار پخش انواع کلوچه کشمشی اصفهان آماده عرضه و خدمت رسانی به شماست. کلوچه کشمشی بسته بندی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت آماده عرضه به تمام نقاط کشور می باشد. برای اطلاع از قیمت این کلوچه می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. کلوچه کشمشی اصفهان بسیار معروف بوده و پیشنهاد می کنم حتما یک بار هم که شده آن را امتحان کنید تا از طعم خوش و بی نظیر آن لذت ببرید. رضایت شما آرزوی  قلبی ماست.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *