مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

فروش مستقیم کلوچه کرم دار صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

استانداردهای ضروری کلوچه کرم دار صادراتیقیمت کلوچه کرم دار صادراتی در سال 2020

فروش کلوچه کرم دار صادراتی به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه در این سایت انجام می شود. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین کشور های زیادی خواستار دریافت این محصول هستند. فروش مستقیم و بدون واسطه قیمت هر بسته کلوچه را بسیار ارزان تر می سازد. زیرا در این روش فروش، تولید کننده مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است و سود کمتری به محصول تعلق می گیرد و از نظر اقتصادی برای خریداران مناسب تر می باشد. 

فروش مستقیم کلوچه کرم دار صادراتی

استانداردهای ضروری کلوچه کرم دار صادراتی

استانداردهای ضروری کلوچه کرم دار صادراتی

یک کلوچه خوب و با کیفیت باید دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی باشد. مهم ترین ویژگی این محصول، سلامت غذایی آن است. این محصول باید با استفاده از قندهای طبیعی و مواد اولیه ارگانیک تولید شود. در تولید کلوچه نباید از روغن های مضر و دارای کلسترول بالا استفاده شود تا مصرف آن برای افراد دارای بیماری های زمینه ای و مسن خطر آفرین نباشد. 

دومین فاکتور مهم کلوچه کرم دار، طعم آن است. این محصول باید ترکیب مناسبی از مواد اولیه مختلف باشد. دستور پخت و تهیه کلوچه نیز امری بسیار مهم است که خاص شرکت تولید کننده می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب، نحوه پخت، مواد طعم دهنده و ..‌. از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت و مزه کلوچه هستند. 

سومین استاندارد ضروری کلوچه، نحوه تولید و بسته بندی آن است. این محصول باید در شرایط کاملا بهداشتی، توسط دستگاه های مخصوص و بدون دخالت دست تولید شود تا از سلامت کامل برخوردار باشد. هم چنین باید در بسته بندی های بهداشتی و وکیوم شده قرار گیرد تا فاسد نشود و از شر عوامل ایجاد کننده فساد و جانوران موذی در امان بماند. 

قیمت کلوچه کرم دار صادراتی در سال 2020

قیمت کلوچه کرم دار صادراتی در سال 2020

قیمت کلوچه کرم دار صادراتی در سال ۲۰۲۰ تحت تاثیر عوامل مختلف در حال نوسان است. قیمت محصولات صادراتی کمی گران تر است. زیرا علاوه بر هزینه اصلی خود محصول، هزینه ناشی از حمل و نقل و گمرک نیز به آن اضافه می شود و قیمت آن را تغییر می دهد. هم چنین در صورتی که کلوچه در شهر دورتری از شرکت تولید کننده به فروش برسد، قیمت آن کمی بیشتر است. 

فروش کلوچه صادراتی به صورت عمده و کلی نیز انجام می پذیرد. در فروش کلی قیمت محصول برای مصرف کنندگان بسیار به صرفه تر است. از این رو به کسانی که میزان مصرف کلوچه بالایی دارند، توصیه می شود تا این محصول را در تناژ بالا خریداری نمایند و در مدت طولانی به مصرف برسانند. از این راه با صرف هزینه کم صاحب محصول با کیفیت به مقدار زیاد شده اند‌. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *