مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

فروش مستقیم کلوچه ساده کنجدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دانستنی هایی درباره کلوچه ساده کنجدیعرضه کنندگان کلوچه ساده کنجدی

فروش مستقیم کلوچه ساده کنجدی مژده ای می باشد به شما مشتریان عزیز و دوست داشتنی اگر دوست دارید کلوچه ساده کنجدی را برای خرید انتخاب کنید بهترین گزینه خرید به صورت مستقیم می باشد.

فروش مستقیم  کلوچه ساده کنجدی

دانستنی هایی درباره کلوچه ساده کنجدی

دانستنی هایی درباره کلوچه ساده کنجدی کلوچه ساده کنجدی از نوع کلوچه های پرطرفدار و خوش طعم می باشد طعم لذیذ و دلچسب این کلوچه ها باعث شده تا افراد از خرید آن استقبال کنند امروزه شرکت های تولید کننده انواع کلوچه ساده را با قیمتی استثنایی خریداری می کنند کلوچه ساده درجه یک را همین حالا سفارش دهید.

و با صرف کمترین هزینه اقتصادی آن را خریداری کنید کلوچه کنجدی از نوع کلوچه های ترد و شیرین است طعم لذیذ این کلوچه باعث شده تا افراد از خرید آن استقبال ویژه کنند اگر به دنبال کلوچه با طعم عالی و هم چنین پر خاصیت هستید می توانید کلوچه ساده کنجدی را برای خرید انتخاب کنید.

کلوچه کنجدی طعم و مزه متفاوت دارد اگر از طعم کنجد خوشتان می آید خرید کلوچه کنجدی انتخاب مناسبی برای شما عزیزان است طرز تهیه کلوچه کنجدی ساده به چه صورت است؟ دو عدد تخم مرغ را با یک لیوان پودر شکر به مدت پنج دقیقه هم بزنید 3/4 لیوان روغن مایع را به آن اضافه کنید و آن را هم بزنید.

حالا باید یک قاشق غذاخوری بکینگ پودر به آن اضافه کنید حالا سه لیوان آرد را به مواد اضافه می کنید تا غلیظ شود هم چنین یک قاشق چایخوری نمک با یک قاشق چایخوری وانیل به آن اضافه کنید به مدت نیم ساعت درون ظرف در بسته قرار دهید و درون فریزر قرار دهید کمی آن را ورز دهید.

و به شکل بیضی درآورید با دمای 180 درجه به مدت بیست دقیقه قرار دهید روش تهیه و پخت کلوچه کنجدی آسان است شما به راحتی می توانید آن را درون منزل بپزید و میل کنید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

اگر به کلوچه های کنجدی علاقه بسیار زیادی دارید پس حتما برای یکبار هم که شده آن را درون منزل بپزید و میل کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

عرضه کنندگان کلوچه ساده کنجدی

عرضه کنندگان  کلوچه ساده کنجدی عرضه کنندگان کلوچه ساده کنجدی این محصول را به نقاط مختلف کشور پخش می کنند پس در هر کجا که هستید این محصول را سفارش دهید و با صرف کمترین هزینه اقتصادی آن را خریداری کنید.

در هر شهری که ساکن هستید می توانید کلوچه ساده کنجدی را سفارش دهید و با قیمتی استثنایی آن را خریداری کنید خرید کلوچه کنجدی به صورت عمده نیز انتخاب مناسبی است.

خرید کلوچه ساده کنجدی به صورت کلی انتخاب مناسبی برای شما عزیزان است.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *