مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =

فروش فوق العاده کلوچه شکری شوشتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه بهترین کلوچه خانگی شوشترخرید کلوچه شکری شوشتری بسته بندی

کلوچه شکری شوشتری یک کلوچه بسیار خوش طمع و بو است که برای شهر شوشتر است و مردمان این شهر این کلوچه را درست میکنند و نوش جان میکنند . 

فروش فوق العاده کلوچه شکری شوشتری

طرز تهیه بهترین کلوچه خانگی شوشتر

طرز تهیه بهترین کلوچه خانگی شوشتر

 طرز تهیه کلوچه سنتی شوشتری نصف پیمانه از شیر را گرم میکنند  جوری که وقتی دست میزنند انگشتانشان نسوزد ،و با پودر مخمر و یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط میکنند و ۱۵دقیقه کنار میگزارند تا عمل بیاید.

پنج پیمانه آرد را با بکینگ پودر و نمک سه بار الک میکنند  و رازیانه را به آن اضافه  میکنند  و هم میزنند  تا مخلوط شود  یک گودال وسط آرد ایجاد میکنند  و روغن مایع و زعفران و پودر قند را میریزند و با قاشق بزرگ هم میزنند .

پودر مخمر را که عمل آمد کم کم به آرد اضافه میکنند و قاشق را کنار میگزارند با دست خوب هم میزنند و نصف پیمانه شیر را که باقی مانده بود کم کم به خمیر اضافه میکنند .

در ابتدا  خمیر  خیلی  سفت  است و فکر میکنند مایعات کم است ولی همینگونه باید  باشد  وخمیر را  خوب  ورز باید  بدهند  تا  مانند دیک  چونه  بزرگ شود .

.خمیر را پس از ورز دادن در یک ظرف میگذارند  و دو دانه هل به دلخواه رو آن میگذارند و روی خمیر را میپوشانند و تا دو الی سه ساعت در جای گرم و تاریک میگذارند  تا خمیر عمل آید.

فر را با درجه حرارت۱۸۰درجه سانتیگراد روشن میکنند  ،و خمیر را آماده میکنند  و  با وردنه پهن میکنند  و لوزی هایی به ضخامت حدود یک سانت برش میدهند و در سینی فر روی کاغذ روغنی میچینند .

 روی  آنها  می پاشند  و  به مدت ۲۰الی۱۵دقیقه در فر میگذارند  تا زیرش طلایی شود  و در  آخر  شعله گریل را روشن میکنند  تا روی کلوچه ها طلایی شود . 

خرید کلوچه شکری شوشتری بسته بندی

خرید کلوچه شکری شوشتری بسته بندی

این کلوچه طمع و عطر بسیار خوبی دارد که در بعضی از مغازه ها و  موجود است بسیاری از مردم طرفدار این کلوچه خوش مزه هستند این کلوچه قیمت مناسبی هم دارد.

بسیاری از محلی ها که این کلوچه خوش مزه را تولید میکنند این محصول راکلوچه شکری  بسته بندی و ارائه میکنند و سالانه حقوق خود را از این کار در می آورند این کلوچه سنتی را در بازارها و برخی از مغازه ها به فروش میگذارند.

این کلوچه طرفداران خاصی دارد مثال بسیاری از گردشگران سالانه وقتی از شهر خود به شوشتر سفر میکنند از این کلوچه میخورند و برای طمع خوب این کلوچه مشتری ثابت این کلوچه میشوند و در بازار ها و مغازه هایی که این کلوچه ها هستند این کلوچه را تهیه میکنند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *