مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

فروش عمده کلوچه محلی همدان کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کلوچه آردی خانگی همدانخرید عمده انواع کلوچه محلی بسته بندی همدان

کلوچه  محلی  همدان یکی از سوغاتی های مهم همدان به حساب میرود خود که طرفداران بسیاری دارد. همدان تولید کننده ی انواع و اقسام شیرین ها و  کلوچه های محلی و سنتی است .انواع شیرینی ها و کلوچه های همدان شامل باسلوق ،انگشت بیچ ، شیرمال، برساق و انواع دیگری وجود دارد . کلوچه سنتی همدان زبان زد همه است. تویسرکان یکی از کلوچه های سنتی همدان است که خود به روشهای مختلفی بخت میشود و مخصوص شهر تویسرکان است از این کلوچه های محلی خوشمزه میتوان برای صبحانه و یا یک عصرانه ی خوشمزه استفاده کرد .

فروش عمده کلوچه محلی همدان کیلویی

بهترین کلوچه آردی خانگی همدان

بهترین کلوچه آردی خانگی همدان کلوچه های آردی هم در کارگاههای بخت کلوچه (صنعتی) و هم در خانه (خانگی) بخت میشود که مسلما نوع خانگی ان دارای کیفیت و طعم بهتری است . بسیاری از زنان همدان در خانه به بخت کلوچه اردی و انواع دیگر ی میبردازند و از این طریق راهی برای کسب درامد برای خود ایجاد میکنند.خود کلوچه ی آردی انواع مختلفی داد که بهترین نوع ان کلوچه ی ملایری است. این کلوچه بصورت مغزدار است و هم بصورت بدون مغز موجود است با بافتی بسیار نرم و تازه . درون کلوچه های اردی مغزدار را با مواد مختلفی مثل دارچین، گردو، شکر، و انواع مواد دیگر بر میکنند. این محصول خانگی نسبت به نوع صنعتی اش مزیت های بسیاری دارد که یکی از ان نداشتن مواد نگهدارنده و، تازگی و مواد مرغوب اولیه است .

خرید عمده انواع کلوچه محلی بسته بندی همدان

خرید عمده انواع کلوچه محلی بسته بندی همدان بدلیل مرغوبیت بالای کلوچه ها و شیرین های همدان این محصولات به سراسر ایران و گاه به خارج از مرزهای کشور صادر میشود که ارز اوری بسیاری به همراه دارد. از انجایی که کلوچه ها و شیرینی های همدان بصورت خانگی و هم صنعتی بخت میشوند میتوانند باعث تنوع قیمت در خرید و فروش شوند که به تبع نوع خانگی ان قیمت بالاتری دارد. خرید کلوچه  محلی  هم بصورت تکی و هم بصورت عمده و با به بسته بندی های مختلف موجود است که مسلما خرید عمده این محصولات از لحاظ اقتصادی برای مشتری به صرفه تر میباشد . برای خرید عمده ی این محصول میتوان ان را بصورت مستقیم از کارخانه یا با ثبت سفارش اینترنتی از کارگاه ها ی مربوط به ان تهیه کرد. در بسته بندی این محصولات تعداد کلوچه ها متفاوت است مثلا بسته بندی با تعداد دوازده کلوچه در هر بسته بندی تا بیست کلوچه در هر بسته بندی وجود دارد.

  • معروف ترین سوغاتی همدان کلوچه های سنتی و محلی ان است 
  • کلوچه اردی ملایر بهترین نوع کلوچه اردی همدان است .
  • این کلوچه ها در بسته بندی و تعداد مختلف برای فروش موجود هستند.
علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *