مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

فروشنده کیک ساده اسفنجی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کیک ساده اسفنجی مخصوص صبحانهشرکت تولیدی کیک ساده اسفنجی

کیک اسفنجی از جمله کیک هایی است که بافتی نرم و بسیار لطیف دارد که پایه انواع کیک های تولد و عروسی است. این کیک‌ها فرمولاسیون بسیار ساده ای دارد که طعم بی نظیر آن مورد تایید بسیاری از افراد قرار گرفته است. فروشنده کیک ساده اسفنجی این محصول را به صورت عمده در اختیار افرادی که نیاز بالا دارند، قرار می‌دهد تا در هزینه‌های اضافی صرفه جویی کرده و خرید مقرون به صرفه داشته باشند.

فروشنده کیک ساده اسفنجی عمده

انواع کیک ساده اسفنجی مخصوص صبحانه

انواع کیک ساده اسفنجی مخصوص صبحانه کیک هایی یکی از شیرینی جات بسیار خوشمزه است که مواد اصلی آن شکر، تخم مرغ، آب، وانیل و بکینگ پودر می باشد. این کیک ها به صورت سنتی و صنعتی در کشور تولید می گردد. کیک های اسفنجی مخصوص صبحانه در طعم های وانیلی، کاکائویی، انواع میوه ای مانند توت‌فرنگی، نارگیلی، پرتغالی، موزی و غیره عرضه می گردد.
یکی دیگر از انواع کیک های اسفنجی مخصوص صبحانه طعم کره ای آن است که سرشار از انرژی است. همچنین انواع کیک صبحانه در انواع تک نفره و کیلویی به فروش می رسد.
همچنین طعم شکلات آن به دلیل داشتن کاکائو و شکلات، انرژی بدن را تامین کرده و فرد را در طی شبانه روز شاداب و سرحال نگه می دارد. کیک اسفنجی بافت نرم و بسیار لطیفی دارند از همین مشخصات ویژه او آن را با سایر کیک ها متمایز کرده
کیک های اسفنجی به صورت با کیفیت و سالم در مراکز فروش کشور عرضه می گردد. این کیک ها به عنوان میان وعده، عصرانه یا تغذیه کودکان در منزل مدرسه یا حتی برای پذیرایی از مهمانان بسیار مناسب و مفید است و با کمی تزیین با گردو، پودر پسته و پودر قند می توان ظاهری زیبا ایجاد کرد.

شرکت تولیدی کیک ساده اسفنجی

شرکت تولیدی کیک ساده اسفنجی در کشور ما خط تولید های بسیار زیادی وجود دارند که کیک ها را در انواع مدل های گوناگون به طرفداران خود عرضه می کند. با توجه به استقبال بی نظیر مردم تولید کیکها از رونق خوبی برخوردار است.
شرکت تولیدی کیک اسفنجی ساده همواره سعی بر ارائه انواع کیک های با کیفیت و با استانداردهای جهانی دارد که با بررسی میزان تقاضا های موجود در بازار، نمونه هایی را تولید کند که با ذائقه تمامی افراد سازگار باشد.
این تولیدی، تمامی کیک های تولید شده را در بسته بندی های بسیار مناسب عرضه می کند. زیرا در صورت بسته بندی نامناسب کیکها فاسد شده و در حمل و نقل آنها دچار مشکل می گردد.
این بسته بندی ها تمامی اطلاعات لازم روی آنها درج شده است. شما عزیزان جهت خرید کیک اسفنجی ساده در طعم های گوناگون می توانید با این خط تولیدی از طریق راه های ارتباطی در شده در پایین صفحه به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه در ارتباط باشید. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *