مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

عرضه کننده کیک عمده ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر قیمت کیکتولید کنندگان کیک عمده ارزان

موضوعی که قصد داریم در این مطلب پیرامون آن به تفصیل صحبت نماییم عرضه کننده کیک عمده ارزان، فروشنده کیک، کیک باکیفیت، عوامل موثر بر قیمت کیک و تولید کنندگان این محصول می باشد. با تمرکز بر این که عرضه کنندگان کیک عمده ارزان کدام مراکز و فروشگاه ها هستند و چگونه این محصول را به نرخی پایین تر از نرخ بازار توزیع کرده و به فروش می‌ رسانند، در بخش بعدی نخست به بررسی عوامل موثر بر قیمت کیک می پردازیم و سپس در ادامه آن، به بررسی تولید کنندگان این محصول خواهیم پرداخت.

عرضه کننده کیک عمده ارزان

عوامل موثر بر قیمت کیک

عوامل موثر بر قیمت کیک

زمانی که از کیک عمده سخن به میان می ‌آید منظور از آن انواع کیک هایی می باشد که در قالب های کوچک گاه به همراه کلوچه و گاه به صورت یک کبک کشمشی، کیک یزدی یا حتی مافین تولید و روانه بازار می‌ شود. این کیک ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و آنچه بر قیمت این محصولات تاثیر بسزایی دارد مواردی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

عوامل موثر بر کیک شامل مواد و ترکیباتی می باشد که در تهیه کیک مورد استفاده قرار گرفته است. برند و سازنده این کیک در واقع شرکت تولید کننده آن و همچنین قالب ها و اندازه کیک و بسته بندی آن نیز بر قیمت کیک بسیار موثر واقع می شود. به عنوان مثال، کیک یزدی یکی از انواع کیک هایی می ‌باشد که معمولاً با قالب های استاندارد ِ متوسط و نسبتاً بزرگ تولید و روانه بازار می ‌شود.

برخی از عرضه کنندگان انواع کیک یزدی، این کیک را به صورت ساده در اختیار مشتری قرار می ‌دهند و برخی کیک های یزدی کشمشی را به فروش می ‌رسانند. در حقیقت، این مسئله به مواد و ترکیبات تشکیل دهنده کیک مربوط می‌ شود که در کنار سایز و ابعاد آن باعث افزایش قیمت آن می گردد.

مورد دیگری که بر قیمت این کالا اثر می گذارد ابعاد کیک می باشد برخی از کیک ها به صورت کوچک، برخی متوسط و برخی بزرگ تولید و روانه بازار می ‌شوند. علاوه بر این امر، نوع عرضه این محصول نیز بر این مسئله موثر است. به عنوان مثال، این که کیک ها به صورت کیلویی، فله ای یا در باکس های چند صد گرمی و به تعداد خاص عرضه شوند نیز قیمت آنها را تغییر می دهد. به عنوان نمونه، باکس کیک ۲۰ عددی معمولاً قیمتی کمتر نسبت به باکس کیکی دارد که شامل ۱۰۰ عدد می باشد.

تولید کنندگان کیک عمده ارزان

تولید کنندگان کیک عمده ارزان

تولید کنندگان کیک عمده ارزان آن دسته از کارخانه ‌ها و شرکت‌ هایی هستند که این محصول را به تعداد بالا در جعبه ها و باکس های بزرگ چند صد عددی تولید کرده و آن را در اختیار مراکز عرضه و فروش انواع کیک های عمده قرار می دهند. این تولید کنندگان گاه به سفارش این مراکز و گاه به صورت عادی به عملکرد خود ادامه می دهند. لازم به ذکر است که برخی از این تولید کنندگان خود نماینده هایی دارند که عرضه و توزیع عمده این محصول را به شیوه های حضوری و اینترنتی عهده دار می باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *