مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

عرضه مستقیم کیک قلبی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگیهای بهداشتی کیک قلبی سادهمرکز فروش کیک قلبی ساده در کرج

کیک قلبی ساده، یکی از انواع کیک خانگی است که در شرایط کاملا بهداشتی تولید می شود. این محصول در طعم های مختلف وانیلی، پرتقالی، کاکائویی، خامه ای، هویجی، گردویی و … به خریداران عرضه می گردد. خریداران می توانند این محصول را به صورت مستقیم و از خود تولید کننده به راحتی دریافت نمایند. عرضه مستقیم باعث می شود تا کیک کاملا بدون واسطه و با سود کم به دست مشتری برسد و از نظر اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه تر است. 

عرضه مستقیم کیک قلبی ساده

ویژگیهای بهداشتی کیک قلبی ساده

ویژگیهای بهداشتی کیک قلبی ساده

این محصول به صورت خانگی و با رعایت تمامی استاندارد های تعیین شده توسط وزارت بهداشت و سازمان استاندارد، تولید می شود. در تولید این کیک از بهترین نوع مواد اولیه شامل آرد، شکر، روغن، طعم دهنده مجاز و طبیعی، دانه های روغنی باکیفیت و … استفاده می شود. 

تولیدکننده این محصول، در تمامی مراحل تولید این کیک پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند. استفاده از دستکش، کلاه و لباس مخصوص و … موارد لازمی هستند که حتما باید در پروسه تولید کیک رعایت شوند. 

در تولید کیک قلبی از هیچ گونه مواد شیمیایی نگهدارنده و یا طعم دهنده های مضر استفاده نمی شود. بنابراین محصول در سلامت غذایی کامل قرار دارد و آسیبی به سلامت مشتریان وارد نمی کند. 

پس از مرحله تولید، مرحله بسته بندی نیز بسیار مهم است. تولید کنندگان تلاش می کنند تا کیک ها را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و وکیوم شده قرار دهند تا محصول را در برابر عوامل ایجاد کننده فساد و جانوران موذی حفظ کنند و مانع فاسد شدن و خراب شدن کیک شوند. 

مرکز فروش کیک قلبی ساده در کرج

مرکز فروش کیک قلبی ساده در کرج

مرکز فروش کیک قلبی، در کرج و سایر شهرهای ایران فعال است. از آن جا که طرفداران این محصول بسیار زیاد هستند، بنابراین کارگاه تولیدی تصمیم به فروش آنلاین و غیر حضوری گرفته است. عرضه کننده این محصول از طریق این سایت با مشتری در ارتباط است و می تواند سفارش ها را حتی در تعداد بالا به هر نقطه از کشور ارسال نماید. 

فروش این محصول به صورت عمده نیز انجام می شود. عرضه کیک عمده از نظر اقتصادی برای مشتری بسیار به صرفه تر است. مصرف کنندگان می توانند کیک قلبی را برای مراسم های مختلف مانند مراسم تولد، عروسی، جشن های خانوادگی و … به صورت عمده و در تعداد بالا سفارش دهند و در اسرع وقت دریافت نمایند. 

این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و در عین داشتن طعم فوق العاده، با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. مرکز فروش کیک بهترین و شیک ترین انواع کیک را با قیمت منصفانه در اختیار مشتریان قرار می دهد تا رضایت خریدار را جلب نماید. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *