مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

عرضه انواع کیک میوه ای مغزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع کیک میوه ای درجه یکبررسی قیمت انواع کیک میوه ای مغزدار

همانطور که می دانید یکی از دسر ها و میان وعده های مردم و بخصوص بچه ها کیک و انواع آن است که معمولا همراه با چایی و نوشیدنی صرف می شود. از انواع کیک ها می توان به کیک میوه ای مغزدار اشاره کرد.در ترکیبات این نوع کیک از میوه و مغز ها استفاده شده است. در کیک میوه ای اغلب از میوه های شیرین مثل موز، پرتقال، توت فرنگی و غیره و همچنین از مغز هایی مثل بادام، گردو، پسته و غیره استفاده می کنند.

عرضه انواع کیک میوه ای مغزدار

ویژگی انواع کیک میوه ای درجه یک

ویژگی انواع کیک میوه ای درجه یک همانطور که گفتیم یکی از معمولی ترین دسر ها کیک ها به حساب می آیند که البته طرز پخت راحت آن در کنار طعم مطلوبش، طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

طرز پخت همه کیک ها شبیه به هم و یکی است تنها تفاوت انواع کیک ها به افزودنی های آن بر می گردد. کیک ها انواع و اقسام متنوعی دارند که برای مثال کیک های میوه ای، مغزدار، شکلاتی، خامه ای و غیره نمونه هایی از آن ها هستند.برای تنوع در طعم و مزه به آن این افزودنی ها را اضافه می کنند. در ادامه به طرز تهیه آن می پردازیم:

ماده اصلی کیک تخم مرغ و آرد است که در ابتدا تخم مرغ ها را هم زده و به آن شکر و سپس آرد را اضافه می کنیم و هم زدن را تا جایی ادامه میدهیم که مایعی یکدست پدید آید. در این حین می توان افزودنی هایی از قبیل وانیل، بیکیگ پودر، کاکائو و غیره را به مایع اضافه کرد و برای پخت داخل فر قرار داد.

برای تهیه کیک میوه ای دو روش وجود دارد، در روش اول که راحت و آماده است از پودر های کیک آماده با طعم میوه های خاص که به صورت بسته بندی وجود دارد استفاده می شود و همراه با تخم مرغ مراحل تهیه کیک را طی می کند. در روش دوم از اسلایس های طبیعی میوه استفاده می شود تا طعم طبیعی تری داشته باشد به این صورت که بعد از ریختن مایع کیک در ظروف مخصوص در بین آن و روی آن لایه ای از میوه مورد نظر قرار می گیرد.

همچنین کیک میوه ای مربایی و انواع میوه های دیگر که گاهی به کیک خیس نیز معروف اند به صورت آماده و بسته بندی نیز وجود دارد. از ویژگی های کیک میوه ای می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • دارای بافت خوب و متراکم باشد و به اندازه کافی پف کرده باشد
  • طعم میوه به خوبی در آن حس شود
  • بو و طعم خامی در کیک وجود نداشته باشد.

بررسی قیمت انواع کیک میوه ای مغزدار

بررسی قیمت انواع کیک میوه ای مغزدار با توجه به اینکه بشر به دنبال تنوع و چشیدن طعم های جدید است تولید کنندگان درصدد برآمدند تا محصولاتی متنوع تولید کنند تا نظر مشتری را به خود جلب کنند. برای مثال تولید کیک های میوه ای، مغزدار و متفاوت تر از آن کیک میوه ای سه رنگ است.

تولید کننده سعی دارد با توجه به سلیقه طرفداران و هم چنین تنوع طلبی در کنار قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب محصولی جدید را تولید کند. ما در اینجا سعی میکنیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر کیفیت از تنوع بسیار زیادی نیز برخوردار باشد و به شما این اطمینان را بدهیم که طرفدار همیشگی محصول شوید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *