مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =

عرضه انواع کیک اسفنجی خرمایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شیوه تولید کیک اسفنجی در کارخانهمرکز پخش کیک اسفنجی خرمایی

کیک اسفنجی خرمایی انواع گوناگونی دارد و تنوع در برند و کیفیت آن بسیار زیاد است. این کیک در همه مناطق ایران عرضه و به فروش می رسد، چون جزء کیک های خوشمزه و دلپذیری است که مشتری را به سمت خود می کشاند. عرضه کیک های اسفنجی با قیمت های گوناگونی انجام می شود، اما اگر به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش داده شود می توان آن را با قیمت مناسب تری بدست آورد.عرضه انواع کیک اسفنجی خرمایی

شیوه تولید کیک اسفنجی در کارخانه

شیوه تولید کیک اسفنجی در کارخانه کیک اسفنجی یکی از کیک های پرطرفدار و راحت است که معمولا به عنوان یک کیک پایه برای انواع کیک های تولد، مغزدار و … به حساب می آید.

این کیک نیاز به آرد، شکر، تخم مرغ، طعم دهنده و حجم دهنده دارد که دارای بافت نرم و همانند اسفنج می باشد. تولید کیک اسفنجی در کارخانه ها توسط دستگاه ها و تجهیزات بخصوصی انجام می شود و طی مراحل گوناگون این کیک آماده می گردد.

نمونه ای ماشین آلات و تجهیزاتی که برای تولید این کیک مورد استفاده قرار می گیرد، شامل فر کابینی، آسیاب برای شکر، الک بزرگ برای آرد، دستگاه تزریق خمیر در قالب، دیس یا همان قالب و … هستند که با استفاده از این دستگاه ها کیک های اسفنجی تولید می شود.

شیوه تولید کیک در مرحله اول این است که آرد به وسیله الک مخصوص آماده می شود و مرحله بعد تمامی مواد از جمله تخم مرغ، شکر میکس شده و … در میکسر ریخته می شود تا خوب هم خورده و مخلوط شود.

بعد از مخلوط شدن مواد آماده شده در داخل قیف های مخصوص ریخته می شود. همچنین، کاغذهای روغنی یا همان مخصوص کیک پزی در داخل سینی ها و قالب ها قرار می گیرد تا موادی که داخل قیف می باشد، در قالب ها ریخته شود.

وقتی مواد داخل قالب ها ریخته شد، سینی ها و قالب ها به داخل دستگاه پخت و یا همون فر قرار گرفته تا برای پخت فرستاده شود. طی مراحل بعد به همین رول به صورت اتوماتیک سینی ها داخل دستگاه قرار می گیرند و بعد از پخت بیرون می آیند.

بعد از پخت کیک، سینی ها در دستگاهی به نام سردکن قرار می گیرند تا خنک شوند و برای بسته بندی آماده گردند. بعد از بسته بندی در کارتن های چند عددی قرار می گیرند و به بازار فروش فرستاده می شوند.

مرکز پخش کیک اسفنجی خرمایی

مرکز پخش کیک اسفنجی خرمایی کیک اسفنجی انواع گوناگونی دارد، چون امروزه این کیک به عنوان پایه اصلی برای کیک های دیگر مثل خرمایی، گردویی، کاکائویی، فندقی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کیک اسفنجی خرمایی طرفدار زیادی دارد که باعث شده پخش آن به صورت مستقیم از تولیدی ها انجام شود تا مشتریان عمده بتوانند برای سفارش دغدغه کمتری داشته باشند.

پخش کیک اسفنجی صنعتی خرمایی از این مرکز هم امکانپذیر است و به سراسر ایران فرستاده می شود. لذا مشتریان می توانند برای خرید و سفارش انواع آن در بسته بندی های مختلف با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *