مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =

عرضه انبوه کیک وانیلی اسفنجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راز تازه نگه داشتن کیک اسفنجیتولید کنندگان کیک وانیلی اسفنجی

کیک وانیلی اسفنجی یکی از پر طرفدار ترین نوع کیک های اسفنجی موجود در بازار است و از آنجایی که کیک های اسفنجی به عنوان یک کیک پایه و اصلی شناخته می شود مصرف بسیار بالایی در قنادی ها و شیرینی فروشی ها دارد . عرضه انبوه کیک وانیلی اسفنجی این کمک را به مصرف کنندگان می کند تا انواع متفاوتی از آن را با ابعاد و شکل های مختلف در اختیار داشته باشند و جهت مصارف گوناگون خود به کار گیرند.

عرضه انبوه کیک وانیلی اسفنجی

راز تازه نگه داشتن کیک اسفنجی

راز تازه نگه داشتن کیک اسفنجی یکی از نکات مهم در مورد کیک های اسفنجی وانیلی این است که غالباً بعد از مدت زمان کوتاهی کیک به حالت بیات و خشک تبدیل می شود و تازگی خود را از دست می دهد به همین خاطر برای فروش کیک وانیلی اسفنجی باید به تازه ماندن آن توجه داشت .

البته کیک های اسفنجی به دلیل استفاده از تخم مرغ در ترکیب خود و همچنین رطوبت بالایی که دارند به خودی خود دارای تاریخ انقضا کوتاهی هستند و نباید مدت زیادی را بیرون از یخچال نگهداری شوند .

از عوامل مهمی که سبب تازه ماندن کیک های اسفنجی وانیلی می شود استفاده از بسته بندی مناسب و فاقد گاز اکسیژن می باشد ؛ بخاطر واکنش پذیری سریع ترکیبات موجود در کیک با اکسیژن شاهد فاسد شدن و پایین آمدن مدت زمان ماندگاری آن هستیم .

اگر مقداری از کیک ما مصرف شد و قصد تازه نگه داشتن آن برای استفاده در دفعات بعدی را داشتیم باید با پوشش پلاستیکی هواگیری کرده و در ظرفی در بسته قرار داده و درون یخچال بگذاریم .

تولید کنندگان کیک وانیلی اسفنجی

تولید کنندگان کیک وانیلی اسفنجی تولید کنندگان کیک وانیلی اسفنجی به منظور ارائه کیک اسفنجی تازه از مواد اولیه مرغوب و دارای کیفیت بالا استفاده می کنند .

همچنین به دلیل وجود مصارف گوناگون از قبیل صرف کیک به صورت صبحانه یا عصرانه و یا استفاده در مراسم های گوناگون به تولید کیک های اسفنجی تازه با ابعاد گوناگون و در سایز های مختلف اقدام می ورزند .

بسته بندی کیک های اسفنجی تازه علاوه بر اهمیت در امر سلامت محصول و افزایش ماندگاری بالای آن ، در زمینه فروش و جذب مشتری نیز برای تولید کنندگان از مهمترین مسائل است .

لذا تولید کنندگان با استفاده از بسته بندی های جذاب و شیک و استفاده از تصاویر زیبا و خلاقانه به جذب مشتری می پردازند و در عین حال حفظ کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند .

داشتن قیمت مناسب آن هم در این عرصه رقابتی امری حیاتی برای تولید کنندگان کیک وانیلی اسفنجی تلقی شده و تولید کنندگان با وجود استفاده از بهترین مواد اولیه همواره به ارائه قیمت مناسب برای محصولات خود اقدام می کنند .

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *