مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

صادرات کیک نسکافه ای ساده به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات مهم کیک نسکافه ای سادهبازار عرضه کیک نسکافه ای ساده مرغوب

مجموعه ما سال های زیادی است که در زمینه تولید کیک نسکافه ای ساده فعالیت دارد و ابتدای کار سعی بر آن داشت که محصولاتی با کیفیت را تولید نماید. امروزه کیفیت و کمیت محصولات ما به حدی رسیده است که امروزه در حال صادرات کیک نسکافه ای ساده به عراق می باشیم. خدا را شاکر هستیم که مشتریان ما همیشه از کیفیت محصولات راضی بوده اندو ما هیچوقت شککایتی مبنی بر عدم رضایت از کییت محصولات نداشته ایم. 

صادرات کیک نسکافه ای ساده به عراق

خصوصیات مهم کیک نسکافه ای ساده

خصوصیات مهم کیک نسکافه ای ساده کیک نسکافه ای ساده محصولی است که توانسته است طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کند. برخی از افراد از این کیک ها به عنوان میان وعده ای سالم و برخی دیگر به عنوان صبحانه همراه با یک نوشیدنی گرم میل می نمایند که در هر دو صورت خوراکی بسیار مغذی و مفیدی است. در ادامه می خواهیم کمی بیشتر با خصوصیات این محصول پر طرفدار آشنا شویم.

کیک نسکافه ای همانطور که از نامش پیدا است کیکی ساه است که در ترکیبات خمیر آن چاشنی نسکافه وجود دارد. افرادی که عاشق طعم قهوه و نسکافه می باشند از طرفداران این کیک بسیار لذیذ هستند. ترکیب خمیر کیک نسکافه ای طوری است که در آن شکر زیادی به کار نرفته است تا شما طعم نسکافه را بیشتر حس کنید و همین موضوع باعث شده است که این کیک طعم دلنشینی داشته باشد و شیرینی آن زننده نباشد.

کیک نسکافه ای به صورت ساده تولید می گردد و دارای هیچ گونه مغز شکلاتی و یا روکش های شکلاتی یا عسلی نمی باشد. این کیک در اندازه های متفاوتی تولید می گردد تا بتواند پاسخگوی نیاز های مختلف مشتریان عزیز باشد. همانطور که گفتیم شرکت ما مشغول صادرات کیک نسکافه ای است و از این رو کیک های نسکافه ای ساده را در بسته بندی هایی محکم و مقاوم قرار می دهد تا هم  سلامتی محصول به خطر نیفتد و هم در فرآیند های حمل و نقل آسیبی به محصول وارد نشود.

بازار عرضه کیک نسکافه ای ساده مرغوب

بازار عرضه کیک نسکافه ای ساده مرغوب عرضه کیک ساده مرغوب در طعم های مختلف سال های زیادی است که توسط شرکت ما انجام می شود اما مدت زیادی است که تمرکز و انرژی خود را بر روی تولید کیک نسکافه ای ساده قرار داده ایم و این محصول را با کیفیت بسیار بالا تری به بازار های داخلی و بازار های بین المللی عرضه می کنیم.

از ابتدای کار سعی کردیم که محصولات خود را با قیمت مناسبی به فروش برسانیم اما اخیرا به علت افزایش قیمت مواد اولیه ناچار شدیم برای حفظ کیفیت محصولات قیمت محصولات را تا حد معقولی افزایش دهیم. برای ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *