مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

صادرات انواع کیک دارچینی شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با صنعت تولید کیک فروش عمده کیک دارچینی شکلاتی

صادرات انواع کیک دارچینی شکلاتی در سال های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده است. انواع کیک طعم دار تولید شده در ایران با دارا بودن بالاترین استانداردها توانسته اند مرزهای صادرات را به سرعت پیموده و در بسیاری از کشورها مشتریان خاص خود را پیدا کنند. طعم، عطر و بافت کیک ها به همراه بسته بندی های کاملا بهداشتی و البته شیک در جلب نظر مشتریان خارجی بسیار مثمرثمر بوده است.

صادرات انواع کیک دارچینی شکلاتی

آشنایی با صنعت تولید کیک

آشنایی با صنعت تولید کیک صنعت تولید کیک در ایران سابقه ای بسیار طولانی دارد. در حدود 60 سال قبل اولین کارگاه تولید کیک به روش نیمه صنعتی راه اندازی شد. در این کارگاه ها کیک و کلوچه در چند مدل ساده تولید می شود. به مرور زمان و با پیشرفت علم و فناوری های روز و ورود ماشین آلات پیشرفته تر، تولید محصول با تنوع بیشتر سرعت گرفت. این روند تا به امروز ادامه داشته و هم اکنون بزرگترین کارخانه های تولید کننده کیک در سراسر کشور، بهترین و باکیفیت ترین نوع از این محصولات را با بالاترین استانداردها تولید و نه تنها به بازار داخلی بلکه به بسیاری از کشورهای جهان صادر می کنند.
امروزه با خطوط بسیار پیشرفته و تمام اتوماتیک بهترین انواع کیک در طعم و شکل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. تنوع کیک های امروزی به قدری بالاست که خریداران را دچار سردرگمی می کند. مدل های متنوع کیک های امروزی از انواع کاپ کیک ها، کیک های صبحانه، کیک های عروسکی، انواع کیک های طعم دار و… بخشی از محصولات متنوعی است که توسط برندهای برتر در سراسر کشور تولید می شود.
با به روزآوری بسته بندی محصولات در این حوزه نیز گام مهمی در بالا رفتن ماندگاری محصولات برداشته شد و هم اکنون انواع کیک در بسته بندهایی عرضه می شوند که امکان نگهداری آنها تا یک سال هم وجود دارد.

فروش عمده کیک دارچینی شکلاتی

فروش عمده کیک دارچینی شکلاتی فروش عمده کیک دارچینی شکلاتی به صورت مستقیم و از طریق سایت ما انجام می شود و خریداران از سراسر کشور می توانند این نوع کیک ها را هم به صورت عمده و هم جزئی با بهترین قیمت به صورت غیرحضوری سفارش دهند. امکان ثبت سفارشات به صورت 24 ساعته وجود دارد و شما می توانید میزان مورد نیاز خود را به روش آنلاین ثبت کنید. در فروش عمده قیمت ها بسیار مناسب تر از نرخ بازار آزاد است. چون فروش بدون واسطه صورت می گیرد می توان با هزینه کمتر، تعداد بیشتری از محصول را خریداری کرد.
می توانید انواع کیک های تولید شده توسط شرکت های مختلف تولید کننده را در سایت مشاهده، آنها را مقایسه و بر اساس سلیقه خودتان، انتخاب نمایید. کیک های  دارچینی شکلاتی عطر و طعم بی نظیری دارند و بهترین گزینه برای پذیرایی در میهمانی های عصرانه محسوب می شوند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *