مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

شرکت فروش کلوچه مغزدار کاکائویی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان کالری انواع کلوچه کاکائوییقیمت کلوچه مغزدار کاکائویی کارتنی

کلوچه مغزدار کاکائویی، به عنوان یک میان وعده لذیذ و مقوی برای همه افراد به خصوص کودکان و نوجوانان به شمار می آید؛ نمونه های تازه، بهداشتی و درجه یک این محصول را می توانید از طریق ارتباط با همین شرکت سفارش دهید و به صورت عمده یا جزئی خریداری نمایید.

شرکت فروش کلوچه مغزدار کاکائویی تازه

میزان کالری انواع کلوچه کاکائویی

میزان کالری انواع کلوچه کاکائویی میزان کالری انواع کلوچه کاکائویی تازه، وابسته به مواد اولیه لازم برای تهیه آنها می باشد که معمولا شامل مواردی همچون عصاره وانیل، پودر شکر، کره بادام زمینی، شکلات تخته ای، شکلات سفید، شیر، عصاره وانیل، بیکینگ پودر، آرد، کره و شکر است.

کلوچه های مغزدار دارای مقادیر زیادی روغن اشباع شده و کلسترول می باشند و میزان کربوهیدرات‌ تصفیه شده و شکر آنها نیز بسیار بالاست.

کالری موجود در این کلوچه ها، غالبا وابسته به هیدروکربن، شکر و روغن به کار رفته در آنها می باشد.

کلوچه های مغزدار دارای انواع مختلفی از ویتامین ها هستند که ناشی از شیر و تخم مرغ به کار رفته در آنها می باشد و شامل ویتامین A، ویتامین های گروه B، ویتامین D و ویتامین E می باشد.

کلسیم و روی از اصلی ترین مواد معدنی موجود در کلوچه های مغزدار هستند که بخش عمده ای از نیاز بدن را برطرف می کنند.

هر کلوچه مغزدار کاکائویی 100 گرمی، حدود 304 کالری، 10.23 گرم روغن، 47.22 گرم کربوهیدرات، و 5.7 گرم پروتئین مورد نیاز بدن را تأمین می کند.

قیمت کلوچه مغزدار کاکائویی کارتنی

قیمت کلوچه مغزدار کاکائویی کارتنی قیمت کلوچه مغزدار کارتنی در فروشگاه های مختلف دارای تفاوت هایی می باشد که این اختلاف قیمت ها می تواند ناشی از مواردی همچون شرکت تولیدکننده، مراکز توزیع و پخش، کیفیت محصول و مواد اولیه و همچنین نوع خرید حضوری یا غیرحضوری و میزان خرید باشد.

با خرید کلوچه مغزدار کاکائویی به صورت کارتنی و در جعبه هایی با تعداد زیاد می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید؛ این محصولات برای مصرف دانش آموزان مدرسه ای در زنگ های تفریح، گزینه ای فوق العاده به شمار می آید و قیمت آن نیز به نسبت بسیاری از تنقلات دیگر مناسب تر است.

کلوچه مغزدار کاکائویی را می توانید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، از طریق همین مرکز سفارش دهید تا به صورت مستقیم از شرکت تولیدی برایتان ارسال گردد.

کیفیت بالای کلوچه های مغزدار کاکائویی تولیدشده در کشور موجب شده است حجم عظیمی از تقاضا از سوی کشورهای همسایه، کشورهای اروپایی و همچنین جنوب شرق آسیا برای محصولات ایرانی وجود داشته باشد؛ هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد میزان تقاضا در بازارهای داخلی و بین المللی نیز بیشتر می شود و قیمت محصول نیز افزایش پیدا می کند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *