مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =

شرکت فروش کلوچه ساده شکری

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستور پخت کلوچه ساده شکریتوزیع کنندگان کلوچه ساده شکری

شرکت های خرید و فروش انواع کلوچه ساده شکری چند سالی می شود که با افزایش شدید تقاضا برای تولید این محصول رو به رو شده اند و این موضوع حکایت از آن دارد که انواع کلوچه در بین مردم کشور ما به محصولی محبوب تبدیل شده که طرفداران زیادی در رده های سنی گوناگون و با ذائقه های مختلف دارد.

اگر شما نیز به دنبال تهیه انواع ارقام کلوچه به ویژه کلوچه زعفرانی شکری هستید یا مایلید که از نحوه تهیه این شیرینی خوشمزه مطلع شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شرکت فروش  کلوچه ساده شکری

دستور پخت کلوچه ساده شکری

دستور پخت کلوچه ساده شکری شاید این پرسش برای شما پیش آمده باشد که نحوه تهیه و یا دستور پخت این کلوچه ها به چه ترتیب است؟ برای آشنایی با این موضوع ادامه متن دنبال کنید.

برای پخت کلوچه های ساده شکری ابتدا بایستی مواد اولیه را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید زیرا کیفیت هر محصول در درجه اول به مواد اولیه آن بستگی دارد.

مواد اولیه جهت تهیه کلوچه شکری:

  • آرد
  • پودر قند
  • بکینگ پودر
  • کره
  • شکر
  • وانیل
  • تخم مرغ

برای شروع ابتدا آرد را الک می کنیم تا تکه های درشت آن جدا شوند، سپس بکینگ پودر و وانیل و کره تقریبا آب شده را با آرد الک شده مخلوط می کنیم. در مرحله بعدی این مواد مخلوط شده را به همراه پدر قند در درون یک ظرف ریخته و با همزن برقی با سرعت متوسط با یکدیگر ترکیب می نماییم. در همین حین تخم مرغ ها را در یک ظرف مخصوص هم زده تا بخوبی سفیده و زرده آن با هم ترکیب شوند. حال باید تخم مرغ را به مواد دیگر اضافه کنیم تا خمیر کلوچه ما آماده شود؛ هرچه خمیر را بیشتر و بهتر ورز دهیم، نتیجه کار بهتر خواهد شد.

در این مرحله فر یا ماکروویو را روشن کرده تا گرم شود. خمیر را به وسیله وردنه به اندازه دلخواه نازک کرده و با قالب های مختلف خمیر را به شکل های دلخواه در می آوریم.

پیش از قرار دادن خمیر در فر به آن پودر قند و شکر را اضافه می کنیم و با دمای 180 درجه به مدت 15 دقیقه آن را در داخل فر قرار می دهیم و پس از آن کلوچه ما آماده سرو کردن است.

توزیع کنندگان کلوچه ساده شکری

توزیع کنندگان  کلوچه ساده شکری یکی از تنقلات خوشمزه که در بین مردم کشور ما خواهان زیادی دارد، انواع کلوچه های ساده شکری است که روز به روز بر تعداد مخاطبان آن افزوده می شود؛ از عمده دلایل این افزایش طرفدار می توان به طعم بسیار لذیذ و خواص درمانی که برای بدن دارد اشاره نمود.

مجموعه ما به عنوان توزیع کننده معتبر انواع کلوچه شکری، این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت استثنایی به صورت عمده و جزئی به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت سفارش این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های قید شده در همین سایت ارتباط برقرار نمایید و محصول مد نظرتان را به میزان دلخواه سفارش دهید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *