مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

شرکت تولیدی کلوچه مغزدار کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کلوچه مغزدار کاکائویی خوش طعمقیمت کلوچه مغزدار کاکائویی درجه یک

شرکت تولیدی کلوچه مغزدار کاکائویی در اکثر شهر های صنعتی ایران دایر می باشد این شرکت کلوچه های مغزدار مخصوص شب عید و مراسمات مختلف را با بالاترین کیفیت درست می کند این کلوچه پر مصرف ترین نوع کلوچه می باشد که مناسب با مزاج اکثر افراد است. این محصول بسیار پر خاصیت است و ارزش غذایی بالایی دارد، کلوچه مغزدار تولیدی بسیار ارزانتر از بازارهای داخلی می باشد. شما می‌توانید این فرآورده شیرین را از طریق همین سایت نیز خریداری کنید.

شرکت تولیدی کلوچه مغزدار کاکائویی

انواع کلوچه مغزدار کاکائویی خوش طعم

انواع کلوچه مغزدار کاکائویی خوش طعم همانطور که اشاره کردیم کلوچه مغزدار کاکائویی خوش طعم است و انواع مختلفی دارد و همچنین طرفدار زیادی دارد. در ادامه به انواع این کلوچه مغزدار می پردازیم که عبارت اند از:

  • کلوچه مغزدار کاکائویی با معزیجات مختلفی مانند گردویی، فندقی، بادام زمینی و پسته ای می باشد که هر کدام دارای فواید بی نظیری می باشد
  • این فرآورده از دو نوع کاکائو شیرین و تلخ استفاده می شود و نقش بسزای در لاغری و چاقی افراد دارد
  • کلوچه کاکائویی با شکل های گوناگون برای هر مجلس طراحی شده همچنین با شکل های کودکانه وجود دارد تا کودکان را جذب خود کند
  • این محصول در اندازه های مختلف بسته بندی شده است و مشتریان با توجه به مقدار مصرف آن را تهیه و خریداری می کنند
  • از دیگر معزیجات مفیدی مانند خرمایی، زنجبیلی و دارچینی نیز وجود دارد و افراد گوناگون هر کدام از آن ها را که می پسندن استفاده می کنند.

تولید کلوچه کاکائویی با دستگاه می باشد و بسیار بهداشتی و استرلیزه است این کلوچه تحت نظر متخصصان تغذیه و مشاوران بهداشت درست و بسته بندی شده است این محصول ماندگاری خوبی دارد و به خاطر بسته بندی محکم و با دوامی که دارد در هر محیط قابل نگهداری است.

کلوچه مغزدار کاکائویی برای کسانی که می خواهند تمرکز حواس داشته باشند و خواب آلود نشوند بسیار کارساز است این کلوچه یک میان وعده خوب و مقوی برای کودکان دلبند شما می باشد.

قیمت کلوچه مغزدار کاکائویی درجه یک

قیمت کلوچه مغزدار کاکائویی درجه یک قیمت کلوچه مغزدار کاکائویی درجه یک از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود. شما می توانید با این فرصت استثنایی یکی از مرغوب ترین کلوچه ها را از شرکت تولیدی با قیمت ارزان خریداری کنید. اگر به صورت عمده این محصول شیرین را تهیه کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جوانان در کنار چای و قهوه کلوچه کاکائویی را بسیار می پسندن و خوردن این دو بسیار رایج شده است. مدیر کافی شاپ ها و رستوران ها و همچنین قهوه خانه ها با خرید این کلوچه به صورت عمده سود بالایی را به دست می آورند و برای آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد. بسته بندی این کلوچه ها مناسب است به همین خاطر اصلا خراب و یا نم زده نمی شود. شما می توانید با قیمت استثنایی این محصول شیرین را از طریق همین سایت به صورت عمده خریداری کنید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *