مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

شرکت توزیع کلوچه ساده خرمایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کلوچه خرمایی تردفروش بهترین انواع کلوچه ساده خرمایی

این روزها تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در سعی و تلاش هستند تا بتوانند محصولات داخلی کشور را در سطح بالایی از کیفیت و مرغوبیت به دست مردم در داخل و خارج از کشور برسانند، یکی از محصولاتی که توانسته امروزه توجه و اعتماد همگان را به خود جذب کند کلوچه ساده خرمایی می باشد که توسط شرکت و مراکز شناخته شده به صورت مستقیم به بازارهای موجود توزیع می شود.

شرکت توزیع  کلوچه ساده خرمایی

طرز تهیه کلوچه خرمایی ترد

طرز تهیه کلوچه خرمایی ترد هر محصولی که در داخل کشور توسط تولیدکنندگان در سطح بالایی از کیفیت و مرغوبیت تهیه و تولید می شود مراحل مختلفی را پشت سر می گذارند که بهتر است هر کس برای آشنایی بیشتر با این محصولات این اطلاعات را به دست بیاورند.

محصولی که امروزه مورد توجه همه انسان ها در داخل و خارج از کشور قرار گرفته یعنی کلوچه خرمایی طی مراحل مختلفی تهیه و تولید می شود شما در ادامه این مطلب با طرز تهیه کلوچه خرمایی ترد آشنا خواهید شد.مراحل تولید این محصول در سطح بالایی از کیفیت به شرح زیر می باشد :

  1. روغن و آرد را با هم مخلوط می کنیم تا به خورد هم برود.
  2. بکینگ پودر و پودر شکر را داخل ظرف می ریزیم و کم کم شیر را به آن اضافه می کنیم آن قدر مواد را با شیر درز می دهیم تا به خورد هم برود و موقع درست کردن کلوچه شما خود را حفظ نمایند.
  3. بعد از پوست گرفتن خرما و در آوردن هسته آنها را داخل ظرفی با هل ریخته و روی حرارت قرار می دهیم تا نرم شود.
  4. هم زمان که خرماها نرم می شود از خمیرها به اندازه دو تا گردو برای کلوچه جدا می کنیم
  5. بعد می توانیم خرما داخل خمیر بگذاریم و آن را بپیچیم.

در بالا به طور خلاصه با طرز تهیه کلوچه خرمایی ترد و خوشمزه اشاره شد که می‌توان با استفاده از این اطلاعات این محصول را تهیه و تولید کرد. تولیدکنندگان ایرانی برای تهیه این کلوچه خوشمزه و پرطرفدار از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند و تاکنون توانسته اند اعتماد همگان را به دست بیاورند.

فروش بهترین انواع کلوچه ساده خرمایی

فروش بهترین انواع  کلوچه ساده خرمایی توزیع کنندگان و فروشندگان تمام تجربه و دانش خود را به کار می گیرند تا بتوانند محصولات داخلی را بهترین شکل ممکن به بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهند و تا به امروز با شرایطی که ایجاد کرده اند توانسته اند میزان مشتریان و سفارشات انواع کلوچه خرمایی ساده را افزایش دهند.

یکی دیگر از انواع این محصول که مورد توجه و مصرف افراد زیادی قرار گرفته است کلوچه خرمایی مغز گردویی می باشد کع توسط تولیدکنندگان مجرب در سطح بالایی از بهداشت تهیه و تولید شدن است و موفق شده که روز به روز میران مگ مصرف کنندگان خودش را افزایش دهد که این موضوع به توسعه و رونق اقتصادی کشور کمک بزرگی داشته است.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *