مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

سفارش خرید کیک براونی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین پودر کیک برای تهیه براونیقیمت روز بهترین کیک براونی بسته بندی

کیک های براونی به کیک شکلاتی می گویند که کمی خیس به نظر می رسد و طرفداران بسیاری دارد. از کیک براونی بسته بندی به عنوان یک میان وعده خوشمزه استفاده می کنند. بافت و طعم متفاوت این کیک باعث شده که در دسته کیک های محبوب قرار بگیرند.

سفارش خرید کیک براونی بسته بندی

بهترین پودر کیک برای تهیه براونی

بهترین پودر کیک برای تهیه براونی پخت کیک براونی تازه برای بسیاری از افرادی که علاقه مند به این کیک هستند کار دشواری است. ورود پودر کیک برای تهیه براونی کمی کار را راحت کرد. در این بخش می خواهیم هدیه ویزه ای که طرفداران کیک براونی بدهیم و آن دستور پختی راحت با استفاده از پودر کیک براونی می باشد.

علاوه بر پودر کیک به موادی که در زیر ذکر کرده این نیاز داریم:

  • 2 عدد تخم مرغ
  • 100 گرم کره
  • 1 پیمانه آب

قبل از آن که برای مخلوط کردن مواد دست به کار شوید باید دما فر را به مدت پانزده دقیقه روی درجه 160 سانتی گراد تنظیم کنید.

در ظرفی مناسب پودر کیک براونی را با کره آب شده خوب مخلوط کنید، سپس اندک اندک تخم مرغ ها و آب را به آن اضافه کرده و سه الی چهار دقیقه هم بزنید.

وقتی مواد به طور یکدست با هم مخلوط شدند وقت آن رسیده است که قالب های مخصوص خود را چرب کرده و مواد را به درون آن ریخته و در فر قرار دهید.

به همین راحتی توانستید کیک مورد علاقه خود را بپزید. به منظور کیفیت کیک نیاز است از پودرهای کیک شناخته شده و باکیفیت استفاده کنید.

زمان تولید پودر کیک و مواد تشکیل دهنده آن بر طعم و مزه و کیفیت کیک اثر می گذارد.

قیمت روز بهترین کیک براونی بسته بندی

قیمت روز بهترین کیک براونی بسته بندی اما گاهی افرادی هستند فرصت کافی برای پخت کیک مورد علاقه شان ندارند، پیشنهادی که به این افراد می شود خرید آماده کیک براونی تازه بسته بندی شده است، اینگونه در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه کیک براونی باکیفیت و خوشمزه ای را تهیه می کنند.

قیمت کیک براونی وابسته به عوامل مختلفی متفاوت می باشد. از جمله این عوامل نحوه بسته بندی است که بر قیمت روز این کیک ها اثر می گذارد. اینکه در هر بسته چه تعداد کیک قرار دارد قیمت های مختلفی را می طلبد.

علاوه بر این بسته بندی بودن کیک اندکی بر قیمت نهایی محصول اضافه می کند. این بسته بندی کمک می کند کیکی که می خرید تازگی خود را حفظ کند و در برابر آلودگی های محیطی محفوظ بماند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید حتما از محصولاتی که بسته بندی شده هستند خریداری کنید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *