مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

خرید کلوچه ساده کنجدی بسته بندی 6عددی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع کلوچه کنجدی تولید بهترین کلوچه ساده کنجدی بسته بندی

همانگونه که می دانید خوراک یکی از نیاز های ضروری و اساسی افراد از ابتدای هستی تا اکنون می باشد، به گونه ای که بدون خوراک زندگی بشر ناممکن است و هستی پایان می پذیرد. در طی چند سال اخیر با پیشرفت صنایع و ماشین آلات انواع خوراکی ها وارد بازار شدند. کلوچه ها نیز نمونه ای پرطرفدار از خوراکی ها می باشد که در بین افراد به ویژه کودکان و خردسالان محبوب است. در این مطلب با کلوچه ساده کنجدی آشنا می گردیم و ویژگی های آن را بررسی می نماییم.

خرید کلوچه ساده کنجدی بسته بندی 6عددی

آشنایی با انواع کلوچه کنجدی

آشنایی با انواع کلوچه کنجدی

کلوچه های کنجدی به عنوان میان وعده انتخابی مناسب هستند که مقوی نیز می باشند و طعمی بی نظیر را دارا می باشد که کنجد موجود در آن تاثیر زیادی در طعم دارد. انواع کلوچه های کنجدی به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می گردند که در این بخش بیشتر با انواع آن آشنا می گردیم.

کلوچه کنجدی سنتی: اغلب خانم ها در منازل برای میان وعده و پذیرایی از مهمانان از این روش استفاده می کنند و بدون استفاده از ماشین آلات صنعتی در منزل با وسایل در دسترس به مقدار لازم کلوچه می پزند.

کلوچه کنجدی صنعتی: در این روش با استفاده از ماشین آلات صنعتی کلوچه به میزان عمده تولید می کنند و به بازار عرضه می دهند. در این روش کلوچه ها بدون دخالت دست و زیر نظارت وزارت بهداشت تولید می گردد.

کلوچه های کنجدی در انواع بسته بندی تکی، سه عددی، شش عددی، نه عددی و دوازده عددی تولید و به بازار عرضه می گردد که با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید خریداری نمایید.

تولید بهترین کلوچه ساده کنجدی بسته بندی

تولید بهترین کلوچه ساده کنجدی بسته بندی

با توجه به این که کلوچه ها در بین افراد به ویژه کودکان محبوبیت یافته است و از فروش بالایی در بازار برخوردار است کارخانه های زیادی به تولید کلوچه کنجدی تازه پرداخته اند و در این حیطه فعالیت می کنند که در بسته بندی و قیمت مختلف به بازار عرضه می دهند. قیمت کلوچه به عواملی همچون تعداد کلوچه، شرکت تولید کننده، نام برند، میزان کنجد های موجود و… بستگی دارد.

برای خرید بهترین کلوچه کنجدی می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و انواع بسته بندی کلوچه به همراه قیمت را مشاهده کنید و در صورت تمایل نسبت به خرید اقدام نمایید با خرید از سایت ما از باکیفیت بودن محصول اطمینان دارید زیرا دارای استاندارد های بهداشتی و تائید شده وزارت بهداشت می باشد و همچنین از خدمات ما نظیر ارسال رایگان درب منزل نیز بهره مند می گردید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *