مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

خرید مستقیم کروسان شکلاتی دونفره

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید کروسان شکلاتیصادرکنندگان کروسان شکلاتی دونفره

کروسان شکلاتی یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین خوراکی هایی است که در طول روز و به عنوان میان وعده می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصول به دلیل طعم فوق العاده خوبی که دارد با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان همراه بوده است. خرید مستقیم کروسان شکلاتی دونفره موجب شده تا مشتریان بتوانند انواع کروسان را با پرداخت هزینه کم تری خریداری کنند و به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. قیمت کروسان شکلاتی در خرید مستقیم از مرکز عرضه کروسان بسیار مناسب تر می گردد.

خرید مستقیم کروسان شکلاتی دونفره

نحوه تولید کروسان شکلاتی

نحوه تولید کروسان شکلاتی کروسان شکلاتی از مواد اولیه زیر تشکیل شده است:

آرد، آب، شیر، شکر، کره، خمیر مایه، نمک، تخم مرغ و شکلات چیپسی.

نحوه تولید کروسان شکلاتی به این صورت است که در ابتدا می بایست با استفاده از خمیر مایه، نمک، شیر، شکر، آرد و آب اقدام به درست کردن خمیر کروسان نمایید. برای انجام این کار پس بعد از ترکیب مواد فوق به همراه مقداری کره، اقدام به هم زدن این مواد با همزن درجه متوسط به مدت تقریبی ۳ دقیقه نمایید.

پس از آنکه خمیر کاملاً ترکیب شد آن را درون یک ظرف قرار دهید و اجازه دهید خمیر شما به مدت یک شب درون یخچال استراحت نماید. در مرحله بعدی کره را به تکه های کوچکی تقسیم بندی کنید و اقدام به پاشیدن آرد روی آن ها کنید. سپس اقدام به قرار دادن این کره ها بر روی یک کاغذ روغنی نمایید و شروع به صاف کردن آن با استفاده از یک وردنه کنید.

پس از این مرحله کره ها را درون یخچال قرار دهید تا کاملاً سفت و سرد شوند. پس از اینکه خمیر مورد نظر را از یخچال در آوردید اقدام به پهن کردن آن با استفاده از وردنه کنید و ورقه های کره که در یخچال قرار داده بودید را در قسمت وسط این خمیر قرار دهید. در مرحله بعدی مقداری شکلات درون خمیر هایی که برش زده اید بریزید و آنها را درون فری که با حرارت ۲۰۰ درجه داغ شده قرار دهید. در این مرحله با استفاده از زرده تخم مرغ و شیر و شکر اقدام به زدن شهد بر روی خمیرهای خود نمایید و پس از ۲۰ دقیقه کروسان شما آماده می باشد.

صادرکنندگان کروسان شکلاتی دونفره

صادرکنندگان کروسان شکلاتی دونفره امروزه تولیدکنندگان داخلی با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و استخدام افراد متخصص و مجرب به کار تولید انواع مختلف کروسان نظیر کروسان شکلاتی مشغول هستند. به دلیل بالا بودن سطح کیفی کروسان های تولیدی توسط این افراد، امروزه تقاضای بالایی از بازار های بین المللی برای تهیه کروسان های تولیدی داخلی داریم. در نتیجه صادر کنندگان کروسان شکلاتی دونفره با صادرات این محصول توانسته درآمد زیادی را عاید خود و تولید کنندگان داخلی این کروسان ها نمایند.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *