مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

خرید عمده کلوچه شکلاتی گردویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع کلوچه شکلاتینمایندگی عرضه کلوچه شکلاتی گردویی

در کل جهان برای اولین بار کلوچه، این میان وعده خوشمزه و لذیذ در ایران و در استان سیستان و بلوچستان تهیه شد. سپس در گذر زمان کلوچه در تمام نقاط جهان دیده شد و امروزه یکی از تنقلات خوشمزه و پر طرفدار است. یکی از خوبی های کلوچه پخت سریع و آسان آن است و شما می توانید در مدت خیلی کمی کلوچه درست کنید و میل کنید. کلوچه ها انواع مختلفی دارند. یکی از آنها کلوچه شکلاتی گردویی است که بسیار خوشمزه و پر طرفدار است.

خرید عمده  کلوچه شکلاتی گردویی

آشنایی با انواع کلوچه شکلاتی

آشنایی با انواع کلوچه شکلاتی همانطور که گفتیم کلوچه ها انواع مختلفی دارند. حال می خواهیم آن ها را به شما معرفی کنیم.

مواد تشکیل دهنده اصلی کلوچه آرد، روغن و شکر هستند اما در بعضی کلوچه ها مواد غذایی دیگری مانند گردو، کشمش، جو دو سر، شکلات چیپسی و آجیل هم استفاده می شود تا کلوچه را خوشمزه تر و متفاوت کند.

کلوچه شکلاتی گردویی: این کلوچه که به شکل گرد تولید می شود، یکی از کلوچه های خوشمزه و پر آوازه به شمار می آید. از مواد تشکیل دهنده این کلوچه می توان به شکر قهوه ای، پودر کاکائو، تخم مرغ، نمک، عصاره وانیل، کره، آرد، گردوی خرد شده و شکلات چیپسی اشاره کرد.

کلوچه شکلاتی زنجبیلی: این کلوچه نیز همانند کلوچه شکلاتی گردویی گرد است. محتویات کلوچه شکلاتی زنجبیلی به این شکل است: آرد، پودر کاکائو، جوش شیرین، روغن مایع، عسل، شکر و شکلات.

کلوچه شکلاتی دبل چاکلت: این کلوچه یکی از کلوچه های بسیار خوشمزه و لذیذ است. این کلوچه نیز با آرد، پودر کاکائو، جوش شیرین، نمک، تخم مرغ، شکر، وانیل و کره پخت می شود.

کلوچه با مغز شکلات: برخی کلوچه ها دارای مغز شکلاتی یا کرم دار هستند. کلوچه با مغز شکلات با موادی مانند کره، تخم مرغ، شکر، وانیل، روغن مایع، بیکینگ پودر و آرد درست می شود.

ناگفته نماند بسیاری دیگر از انواع کلوچه ها وجود دارند که در سراسر دنیا مردم این کلوچه ها را خریداری و میل می کنند.

نمایندگی عرضه کلوچه شکلاتی گردویی

نمایندگی عرضه  کلوچه شکلاتی گردویی امروزه کلوچه صنعتی در کارخانه های کشور تولید می شود و در مغازه های سراسر کشور عرضه می شود. مردم نیز از مغازه ها این کلوچه ها را تهیه می کنند. این کلوچه ها به شکلی متفاوت تر از کلوچه های قنادی تولید می شوند اما در هر حال از کیفیت بالایی برخوردارند.

در کشور ما کلوچه شکلاتی گردویی توسط کار کنان عزیز در کارخانه ها تولید می شود و در سراسر ایران پخش می شود. این کلوچه ها بیشتر به صورت عمده توزیع می شوند. شرکت های گوناگونی امتیاز تولید کلوچه را به دست گرفته اند و از این راه کسب در آمد می کنند. شما هم می توانید این محصول خوشمزه را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *