مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

تولید کننده کلوچه ساده خرمایی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش های غذایی کلوچه ساده خرماییفروشنده کلوچه ساده خرمایی

تولید کنندگان کلوچه ساده خرمایی در تلاش هستند، تا مرغوب ترین کلوچه را با قیمتی مناسب در بازار عرضه کنند. کلوچه ساده خرمایی بسیار پر انرژی می باشد، خوردن آن به کودکان و نوجوان بسیار توصیه می شود. کلوچه خرمایی به دلیل دارا بودن مواد مغذی مفید برای تقویت حافظه بسیار مفید می باشد. 

تولید کننده کلوچه ساده خرمایی تازه

ارزش های غذایی کلوچه ساده خرمایی

ارزش های غذایی کلوچه ساده خرمایی

کلوچه ساده خرمایی سرشار از مواد مغذی و آهن می باشد. خوردنش به دلیل نداشتن شکر برای تمام افراد حتی بیماران دیابتی بسیار توصیه می شود. این نوع کلوچه به عنوان یک غذا کاملا محسوب می شود. به عنوان کامل ترین غذا صبحانه و عصرانه محسوب می شود. خوردن کلوچه خرمایی به دلیل دارا بودن مواد مغذی به عنوان کاملا تغذیه برای دانش آموزان شناخته شده است.

خواص کلوچه خرمایی عبارت هستند از؛

  • دارای ویتامین A و E می باشد.
  • سر شار آهن می باشد باعث جلوگیری از کم خونی و درمان کم خونی مفید است. 
  • دارای ویتامین B1 و پتاسیم


کلوچه خرمایی دارای کالری بسیاری می باشد و برای سلامتی بسیار مفید می باشد. غذای کاملا سالم می باشد، و برای افراد دیابتی هیچ مشکلی به وجود نمی آورد، ولی شکر به کار رفته در آن کالری را بالا می برد، که خوردنش به بچه های ۲ تا ۱۰ توصیه ویژه ایی شده است، زیرا در این سنین بسیار پر جنب و جوش هستند، این مسئله باعث لاغری آن ها می شود و اگر کم خونی در بدن آن وجود داشته باشد با مصرف این شیرینی رفع خواهد شد. کالری کلوچه خرمایی با تمام مواد غنی شده  و برای سلامتی مفید می باشد.

امروزه با توجه به بالا رفتن سطح علمی و استفاده از دستگاه های به روز آزمایشگاهی هر محصولی یک سری فواید و همچنین مضراتی را در وجود خود نهفته است، ما می دانیم که بدنمان احتیاج به خوردن تمام مواد خوراکی دارد ولی باید از خوردن زیاد که باعث چاقی می شود، جلوگیری کنیم پس نتیجه می گیریم که زیاده رویی در خوردن هر چیزی باعث چاقی در بدن ما می شود. ولی خوردن کلوچه خرمایی بدون شکر اثر کمتری بر روی چاقی می گذارد. و باعث جلوگیری از چاقی می شود.

فروشنده کلوچه ساده خرمایی

فروشنده کلوچه ساده خرمایی

فروشنده کلوچه ساده خرمایی تلاش می کند با کیفیت ترین و کلوچه را با قیمتی مناسبی در اختیار مشتریان قرار دهد. کلوچه ساده خرمایی به دلیل خوش طعم بودنش و خواص درمانی بسیار پر فروش می باشد. به عنوان بزرگ ترین سوغات شهر های جنوبی از جمله دزفول و خوزستان به شمار می آید. روش های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد از جمله خرید به صورت اینترنتی و مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *