مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

تولیدکنندگان کیک میوه ای موزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع کیک میوه ایروش های تهیه کیک میوه ای موزی

کیک ها یکی از بهترین میان وعده ها می باشند که در انواع مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسند. کیک میوه ای موزی یکی از خوشمزه ترین کیک ها بوده و به دلیل داشتن خواص بالا دارای طرفداران بی شماری است. تولیدکنندگان کیک میوه ای موزی آن را به صورت بسته بندی های متنوع به بازار ارائه می دهند. تولیدکنندگان کیک میوه ای موزی

مشخصات انواع کیک میوه ای

مشخصات انواع کیک میوه ای همانطور که گفته شد کیک های میوه ای به دلیل طعم فوق العاده ای که دارند در بین افراد به خصوص کودکان بسیار محبوب می باشند. اگر در ترکیب یک کیک ساده از میوه هایی چون هلو، پرتقال، موز و … استفاده کرد بسیار خوشمزه شده و خاصیت بالایی دارد، همچنین می توان برای تزئین کیک نیز از میوه ها استفاده کرد.

کیک میوه ای موزی مناسب برای جشن تولد،پذیرایی از مهمان ها در مجالس و همچنین به عنوان یک عصرانه خوشمزه می باشد که دستور پخت آن بسیار آسان بوده و می توان در منزل آن را تهیه کرد.

از مهم ترین مشخصات انواع کیک میوه ای درجه یک می توان به این مورد اشاره کرد که از مواد اولیه با کیفیت تولید شود و به صورت کاملا بهداشتی تهیه شود.

همچنین بسته بندی کیک ها باید به صورت بهداشتی و استاندارد انجام شود، بسته بندی کیک ها به فروش آن کمک زیادی کرده و باعث شده علاوه بر اینکه در بازار داخلی طرفداران بی شماری داشته باشد در بازار خارجی بسیار مورد استقبال قرار گیرد، کیک میوه ای صادراتی در بسته بندی های مختلف و در وزن های گوناگون قرار می گیرد.

روش های تهیه کیک میوه ای موزی

روش های تهیه کیک میوه ای موزی برای پخت کیک میوه ای موزی لازم است شکر، موز رسیده، کره، آرد، تخم مرغ، بکینگ پودر، وانیل، نمک و گردو خرد شده را به مقدار لازم تهیه نمود.

ابتدا فر را در دمای 180 درجه سانتی گراد تنظیم کنید، کره ای که در دمای اتاق بوده و نرم شده است را درون ظرف مناسبی ریخته و شکر و وانیل را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود و به صورت کرم رنگ درآید.

در مرحله بعدی تخم مرغ را تکی تکی به مواد اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا مواد و تخم مرغ ها خوب با هم مخلوط شوند، سپس موز ها را در بشقابی جدا له کرده و به مواد اضافه می کنیم.

باید گردو، آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرد و به مواد دیگر اضافه نمود، سپس همه مواد را به خوبی هم می زنیم تا با یکدیگر مخلوط شوند.

قالب کیک را چرب کرده و مواد را به آن اضافه می کنیم و در فر به مدت 45 دقیقه و در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا کیک به خوبی پخته شود.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *