مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

تولیدکننده عمده کلوچه شکری دزفولی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین کلوچه سنتی دزفولقیمت کلوچه شکری دزفولی در تهران

بازار فروش کلوچه شکری دزفولی بسیار داغ و پر رونقی می باشد. مرغوبیت و خوشمزه بودن این  کلوچه شکری سبب شده است در سطح بازار داخلی و خارجی متقاضیان بی شماری کسب کند. برای خرید کلوچه شکری دزفولی می توانید به صورت اینترنتی و مستقیم اقدام به خرید کنید. خرید به صورت مستقیم برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

تولیدکننده عمده کلوچه شکری دزفولی

معرفی بهترین کلوچه سنتی دزفول

معرفی بهترین کلوچه سنتی دزفول کلوچه سنتی دزفول جزو کلوچه های اصیل این شهرستان به حساب می آید.چون این کلوچه ها بر خلاف دیگر کلوچه ها زود خشک نمی شود، و بعد از پخت مدت طولانی نرم می ماند.
جالب است بدانید حتی بعد از گذشت ۳ماه هم از تولید این شیرین های خوشمزه باز هم هم چنان کیفیت و نرمی  و تازگی خود را حفظ کرده است. واین جاست که معنای کلمه اصیل بودن نمود پیدا می کند.

ثبت ملی کلوچه دزفول
طبق آخرین نظرسنجی ها حکایت از این امر دارد که در این شهرستان صنایع دستی و گردشگری دزفول به همراه کلوچه دزفول به عنوان یک سوغات ویژه ثبت ملی شدند. واینجاست که این شیرینی های خوشمزه و اصیل این خطه زیبای کشورمان تا این اندازه پر آوازه و مشهور میان مردم می باشد.

انواع کلوچه دزفول
1-خرمایی
2-شکری
3-تافتون
4-کلوچه خرمایی دزفول
کلوچه خرمایی دزفول از اصیل ترین و مشهور ترین سوغات این شهرستان به حساب می آید. چون بیشترین مردم با خواص خرما آشنا هستند، و می دانند که خوردن خرما تا چه اندازه بر سلامت آن ها تاثیر می‌گذارد. لذا کلوچه خرمایی دزفول یکی از این سوغات خوش طعم این شهرستان می باشد.
در تهیه این کلوچه از موادی چون روغن مایع،شکر، مایه خمیر فوری. شیر ولرم. وانیل. خرما. و گردو استفاده می شود.

قیمت کلوچه شکری دزفولی در تهران

قیمت کلوچه شکری دزفولی در تهران قیمت کلوچه شکری به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. البته ناگفته نماند کلوچه های با کیفیت و تازه و خوشمزه داری قیمتی بسیار گران تر می باشد هر مواد اولیه مرغوب باشد بر روی کلوچه تاثیر می گذارد. شما برای خرید انواع کلوچه شکری دزفولی می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید خرید به صورت مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد خریدار می تواند  با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. خرید اینترنتی مزایای بسیاری برای خریدار دارد از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، خرید آسان و ارزان، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک،  خرید باکیفیت با کمترین هزینه، در بعضی مواقع ارسال رایگان و قابل تعویض بودن محصول را دارا می باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *