مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

توزیع کنندگان کیک بسته بندی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کیک شکلاتی که می‌توانید درست کنیدمرکز عرضه کیک بسته بندی ایرانی

توزیع کنندگان کیک بسته بندی ایرانی همان تولیدکنندگان این محصول می باشند که بهترین و با کیفیت ترین انواع کیک بسته بندی از نوع ایرانی را در کارگاه های تولیدی بسیار مجهز تولید می‌کنند و تمامی اصول بهداشتی و استانداردها را در حین تولید این کیک را رعایت می‌کنند این تولیدکنندگان بهترین محصولات را به صورت مستقیم به مردم عرضه می کنند.

توزیع کنندگان کیک بسته بندی ایرانی

بهترین کیک شکلاتی که می‌توانید درست کنید

بهترین کیک شکلاتی که می‌توانید درست کنید در اینجا نحوه تهیه بهترین کیک شکلاتی را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید در منزل خود این کیک را تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدهید، مواد لازم برای تهیه این کیک آرد، تخم مرغ ،شیر پودر وانیل ،پودر شکلات و روغن و شکر می باشد.

ابتدا آرد ،شکر، پودر شکلات و وانیل را با یکدیگر مخلوط کنید و در یک ظرف جداگانه بریزید و پس از آن تخم مرغ ها را در یک ظرف بشکنید و سپس با دور تند همزن آن را ۵ دقیقه هم بزنید تا پف کند و حالت پفکی بگیرد پس از اینکه تخم مرغ ها را هم زدید به آن یک لیوان شیر و نصف لیوان روغن اضافه کنید و دوباره این مخلوط را هم بزنید و تا جایی این کار را ادامه دهید که مخلوط به صورت کامل با یکدیگر ترکیب شود.

بعد از آن مخلوط آرد را کم کم به ترکیب تخم مرغ اضافه کنید و هر بار با دور کند همزن آنرا هم بزنید، پس از اینکه آرد را به صورت کامل به مواد اضافه کردید ۵ تا ۶ دقیقه دوباره با دور تند مخلوط کیک خود را در یک جهت هم بزنید.

بعد از این که این مخلوط درست شد قالب کیک مورد نظر خود را با استفاده از روغن چرب کنید یا یک کاغذ روغنی در کف آن قرار دهید و سپس مایه کیک را در قالب بریزید و در فر قرار دهید پس از گذشته ۳۵ تا ۴۵ دقیقه کیک شما آماده است و می‌توانید با خامه و شکلات آن را تزیین کنید و مورد استفاده قرار بدهید.

مرکز عرضه کیک بسته بندی ایرانی

مرکز عرضه کیک بسته بندی ایرانی مرکز عرضه کیک بسته بندی ایرانی انواع و اقسام کیک ها مانند کیک بهداشتی و کیک نارگیلی را از طریق یک سایت اینترنتی در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌ دهد و شما برای خرید این کیک در تعداد دلخواه می توانید به این سایت مراجعه نمایید و کیک مورد نیاز خود را سفارش بدهید.

این مرکز عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما ارائه می دهد و محصولات را با قیمت تولید و بدون وجود واسطه وارد بازار می کند و در اختیار مردم قرار می‌ دهد، نبود واسطه در میان معاملات خرید و فروش این محصول باعث مناسب و عالی بودن قیمت آن می‌ شود و در نتیجه شما در هر طبقه مالی که باشید می توانید این محصول را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *