مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =

توزیع کننده کیک عمده ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر در کپک زدگی کیکخرید مستقیم کیک عمده ارزان

پودر کیک کیک عمده ارزان به صورت حضوری و غیر حضوری و اینترنتی در تمام نقاط کشور به فروش می رسد. برای ثبت سفارشات خود و نیز اطلاع از قیمت می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

توزیع کننده کیک عمده ارزان

عوامل موثر در کپک زدگی کیک

عوامل موثر در کپک زدگی کیک عوامل موثر در کیفیت کیک شکلاتی:

کیفیت کیک به مواد اولیه ی موجود در پودر کیک به خصوص آرد گندم آن بستگی دارد. هر چه آرد گندم تازه تر و با کیفیت تر باشد بافت کیک نیز اسفنجی تر و سبک خواهد بود. کیفیت آرد گندم نیز به پروتئین موجود در آن بستگی دارد اگر پروتئین آن کم یا زیاد باشد روی بافت کیک اثر می گذارد و کیک سفت و خشک خواهد شد.

نقش شکر موجود در پودر کیک تنها شیرین کردن کیک نمی باشد بلکه رنگ و بو و طعم عالی به آن می دهد همچنین سبب می شود رطوبت موجود در کیک جذب شده و بافتی متخلخل به آن می دهد. همچنین باعث کاراملی شدن رنگ کیک می گردد. بکینگ پودر موجود در کیک نیز باید تازه باشد تا باعث شود کیک به خوبی پف کند و بافت نرمی داشته باشد.

پودر کیک یکی از پر طرفدار ترین ها برای درست کردن یک عصرانه خوشمزه و خوش طعم می باشد. پودر کیک دارای انواع مختلف و طعم های متفاوتی مانند توت فرنگی، موز، پرتقال، وانیلی، کاکائویی، نسکافه ای، لیمویی و… می باشد که بنا به سلیقه و ذائقه خود می توانید انتخاب کنید.

این پودر کیک ها تقریبا تمام مواد مورد نیاز برای درست کردن کیک مانند آرد گندم، شکر، بکینگ پودر، وانیل را دارند که کافی است ۳ عدد تخم مرغ و شیر و روغن را باهم خوب مخلوط کرده و بزنیم و سپس این مخلوط پودر کیک را به آن اضافه کنیم و در قالب کیک ریخته و در داخل فر ۱۸۰ درجه می گذاریم تا به مدت ۴۵ دقیقه خوب بپزد.

خرید مستقیم کیک عمده ارزان

خرید مستقیم کیک عمده ارزان فروشندگان کیک با طعم های متفاوت به صورت عمده و با بهترین قیمت صورت می گیرد. برای پخت یک کیک خوشمزه و سالم به راحتی می توانید با تهیه ی پودر کیک طعم دار، کیک دلخواه خود را بپزید و از آن لذت ببرید. برای سفارش و نیز اطلاع از قیمت می توانید به سایت ما مراجعه و سفارشات خود را نیز ثبت کنید.

به جای استفاده از کیک های آماده که پر از خامه و چربی و مواد افزودنی مضر می باشند می توانید با استفاده از پودر کیک در خانه کیک دلخواه خود را پخته و با انواع میوه ها آن را تزیین و یک کیک سالم نوش جان کنید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *