مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

توزیع بهترین کلوچه ی گردویی لاهیجان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگیهای برتر کلوچه ی گردویی لاهیجانقیمت کلی کلوچه ی گردویی لاهیجان

کلوچه ی گردویی لاهیجان از انواع شیرینی های سنتی این منطقه از شمال کشورمان می باشد که از طعم و مزه بی نظیری برخوردار است.

این کلوچه ها با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و استفاده از تجربه کارشناسان مجرب این عرصه، تولید و به بازار عرضه می گردند.

توزیع کلوچه گردویی لاهیجان با بالاترین کیفیت، توسط شرکت پخش و سایت اینترنتی این مجموعه با قیمت های مناسب در سراسر نقاط کشورمان در حال انجام است.

توزیع بهترین کلوچه ی گردویی لاهیجان

ویژگیهای برتر کلوچه ی گردویی لاهیجان

ویژگیهای برتر کلوچه ی گردویی لاهیجان تهیه و تولید کلوچه گردویی لاهیجان از بهترین مواد اولیه شامل، آرد گندم خالص، شکر، تخم مرغ تازه، مغز گردو با کیفیت، ارده، دارچین، مغز هل، روغن مرغوب و بکینگ پودر انجام می گردد.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پیشرفته همراه با بکارگیری متخصصان علم تغذیه و مشاوران با تجربه در تولید این محصولات، باعث افزایش سطح کیفی آنها شده است.

این شیرینی خوشمزه دارای انواع ویتامین ها و مواد غذایی ارزشمند برای سلامت و تقویت بدن انسان می باشد.

قطعا تا امروز، حداقل یکبار از لذت خوردن این کلوچه خوشمزه بهره مند شده اید و طعم بی نظیر آنرا بخاطر دارید.

کلوچه لاهیجان در مقایسه با انواع مشابه موجود در بازار مواد غذایی ایران، به سبب غنی بودن از مواد اولیه تازه و مغذی و همچنین رعایت اصول بهداشتی هنگام تولید و بسته بندی، جایگاه بسیار بالاتری در میان خریداران کلوچه کشورمان دارد.

همچنین تولید این کلوچه در سایزهای مختلف و بسته بندی های متنوع در تعداد و اوزان گوناگون همراه با قیمت های مناسب، از دیگر ویژگی های برتر این شیرینی خوش طعم و مقوی است.

استفاده از این کلوچه هنگام صرف صبحانه و یا بعنوان یک میان وعده مناسب برای افراد در تمامی شرایط سنی می تواند مفید و موثر واقع شده و به افزایش سطح انرژی و قوای بدنی انسان کمک شایان توجهی نماید.

تمامی این خصوصیات برتر، باعث شده که علاوه بر استقبال مشتریان داخلی از این محصول، صادرات انواع آن به بسیاری از کشورهای دنیا نیز انجام می شود که این امر باعث افزایش رونق اقتصادی و ارز آوری در کشورمان گردیده است.

قیمت کلی کلوچه ی گردویی لاهیجان

قیمت کلی کلوچه ی گردویی لاهیجان قیمت کلوچه لاهیجان به عوامل متعددی از جمله فصل برداشت گردو، قیمت روز آرد گندم، هل و دیگر مواد اولیه تشکیل دهنده کلوچه بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت کلی کلوچه لاهیجان، می توان به سایت اینترنتی مرکز فروش این محصول در کشورمان مراجعه کرد.

همچنین، می توان با مطالعه مشخصات کلوچه های عرضه شده در این سایت اینترنتی، در صورت نیاز به ثبت سفارش و خرید کلوچه اقدام کرد.

از مزیت های خرید از این مجموعه، کیفیت بالای کلوچه های ارائه شده، قیمت های مناسب، بسته بندی های متنوع و تحویل گرفتن سفارشات در آدرس و محل مورد نظر مشتری می باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *