مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

بازار پخش کلوچه ساده گردویی شمال

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع کلوچه های مغزدارخرید کلوچه ساده گردویی به قیمت کارخانه

برای خرید کلوچه ساده گردویی می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام به خرید کنید. خرید به صورت مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

بازار پخش کلوچه ساده گردویی شمال

آشنایی با انواع کلوچه های مغزدار

آشنایی با انواع کلوچه های مغزدار کلوچه مغزدار نوعی دارای طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارد.  در شهر های مختلف پخته می شود و دارای متقاضیان بی شماری می باشد.  این کلوچه دارای ارزش بالایی می باشد. پزشکان خوردن این نوع کلوچه را برای کودکان و دانش آموزان توصیه می کنند. محتویات این کلوچه عبارت هستند از آرد، تخم مرغ، شکر، روغن حیوانی، دارچین، وانیل، جوز و مغز هل هستند. روی آن با وسیله‌ای شبیه مهر نقش انداخته شده، درون کوره پخته می‌شود. این کلوچه در ۴۰ تا ۴۵ مغازه در شهر فومن تولید می‌شود. این کلوچه در بسته بندی‌های سادهٔ مستطیلی عرضه می‌گردد که عدم جذابیت آن از نقطه ضعف‌های آن به شمار می‌رود. مشتریان آن سه دستهٔ مصرف کنندگان داخل استانی، گردشگران ایرانی و گردشگران خارجی هستند.

کلوچه مغز دار دارای انواع مختلفی از جمله کلوچه مغزه دار گردویی، کلوچه مغزه دار بادامی، کلوچه مغزه دار فندقی و دارای انواع مغزه ها می باشد. انتخاب کلوچه مغزه دار بر اساس سلایق و ذائقه هر کسی انتخاب می شود. کلوچه مغز دار بین کودکان و بزرگ سالان به دلیل طعم بی نظیرش علاقه مندان خاص خودش را دارد. کلوچه مغز دار به دلیل خواص درمانی و آن برای پیشگیری بسیاری از بیماری ها نیز مفید می باشد. کلوچه مغز دار به دلیل نداشتن قند و کم بودن قند آن برای افراد دیابتی بسیار مفید می باشد. کلوچه های مغز دار به دلیل مواد مغذی و پروتئین برای تقویت حافظه و رشد کودکان بسیار مناسب می باشد .برای تغذیه کودکان در مدارس استفاده می شود.

خرید کلوچه ساده گردویی به قیمت کارخانه

خرید کلوچه ساده گردویی به قیمت کارخانه  قیمت کلوچه گردویی مغزدار و ساده به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. مسلما با افزایش مواد اولیه،  بر روی قیمت نهایی کلوچه گردویی اثر می گذارد. شما می توانید به صورت مستقیم با کیفیت ترین کلوچه گردویی ارزان قیمتی را خریداری کنید.  خرید به صورت مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت می باشد. و همچنین برای خریدار بسیار سودآور می باشد خریدار می تواند با کیفیت ترین محصول را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کند.خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد از جمله اتلاف وقت و هزینه اضافی، خرید آسان و ارزان، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک و ارسال رایگان و قابل تعویض بودن کالا را دارا می باشد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *